Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Firestone (Johnson x Florencio)

 
Profiel   

Pikeur schreef
Spannend hoor! Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Heb je haar al lang?
[ [url=m/FjdONE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is de vos, nu al bijna net zo groot als mijn 9 jarige kwpn merrie dus ben benieuwd waar het eindigt haha.


Ik zag hem op fb voorbij komen. Waarom verkoop je hem alweer?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-18 09:32 



 
Profiel   

Sannum schreef
Pikeur schreef
Spannend hoor! Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Heb je haar al lang?
[ [url=m/FjdONE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is de vos, nu al bijna net zo groot als mijn 9 jarige kwpn merrie dus ben benieuwd waar het eindigt haha.


Ik zag hem op fb voorbij komen. Waarom verkoop je hem alweer?

Ik krijg problemen met mijn merrie, baal er zo ontzettend van |( Als ik nu weg ga zet ik een geit bij de jaarling, en dat gaat heel goed die twee, maar mijn merrie zou geen merrie zijn als ze niet helemaal overstuur zou raken van het feit dat er een geit in 'haar domein' is geweest. Beest is normaal echt bomproof en nu is het elke dag een gevecht geworden met haar. Blijkbaar kan ze het toch ruiken? We hebben ook al een ezel geprobeerd maar voor die geur is ze ook bang. Ze zijn allebei echt ontzettend leuk dus ben nog steeds hard aan het denken voor een andere oplossing maar ik zie het gewoon echt even niet meer. Ik kan nu kiezen of de jaarling stress door alleen te staan of de merrie stress door er een geit tijdelijk bij te doen. Of gewoon niet rijden wat ik nu doe maar dat kan ik ook niet blijven doen. Andere overweging die ik nog in mijn hoofd heb is om hem naar de opfok te doen omdat hij echt een ontzettend gaaf karakter heeft, maar wat als het nog steeds niet gaat als hij daarna weer terug komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-18 14:12 



 
Profiel   

Gooi de jaarling in de opfok? Probleem opgelost. Of zet hem ergens anders neer. Jaarling verkopen is volgens mij ook dik verlies draaien, dan beter nog twee jaar in de opfok, als het dan als driejarige nog niet werkt kan je hem tenminste normaal verkopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-18 15:39 



 
Profiel   

Ik zou hem ook niet verkopen. Ik zag je vraagprijs, als hij echt goed en leuk is dan zou ik hem zeker niet weg doen en een andere oplossing zoeken!

En als je merrie niet tegen vreemde dieren kan, is een Shetlander geen idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-18 16:28 



 
Profiel   

Heeft iemand hier wel eens nagedacht over welke hengst ze zouden kiezen voor hun Firestonemerrie? Ik zit voor de grap een beetje te kijken en zou vooral maat/massa en een cool karakter willen doorfokken....

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-18 11:26 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
Heeft iemand hier wel eens nagedacht over welke hengst ze zouden kiezen voor hun Firestonemerrie? Ik zit voor de grap een beetje te kijken en zou vooral maat/massa en een cool karakter willen doorfokken....


Afhankelijk van het exterieur en verdere afstamming.. valt zo weinig over te zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-18 19:15 



 
Profiel   

Nou ik weet wel dat ik geen bloedkikker op de mijne zou zitten. Zit al vrij veel volbloed in en ik denk dat dat de bruikbaarheid wel verminderd voor de gemiddelde amateur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-18 21:36 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Eerste stappen op Kate (firestoneXsiroldenburg) zijn gemaakt
En ze was superrr braaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 12:02 



 
Profiel   

Mooi paard! Hoe groot is deze nu? Ook een rank dier

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 12:15 



 
Profiel   

Ze is 161 en idd rank en nog echt een puppy
Mijn vorige paard was 175 met heel veel body en een flinke kap erop. Wel even wennen dus;)

Je weet het ook nooit als je een veulen koopt natuurlijk, maar helemaal geweldig om van jongs af aan zo een band met je paard op te bouwen:)

En voor mij wel weer een goede reden om wat meer op mn eten te letten en wat gewicht te verliezen haha ‘het plaatje moet kloppen’

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-18 21:51 



 
Profiel   

Beetje zoals de mijne dan. Ik pas overal wel op en ben niet erg groot maar wel lange benen. Mijn eerste paard was 1,58m en qua uitzicht paste dat even mooi als zijn opvolger van 1,76m

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-18 06:28 



 
Profiel   

Ja dat heb ik ook, ben zelf 169 lang dus dat valt ook wel mee:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-18 13:07 



 
Profiel   

Mijne wordt deze maand beleerd. Ben benieuwd hoe ze het zal doen. Blijft wel bij mij op stal dus normaal gesproken kan ik het van dichtbij volgen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 16:28 



 
Profiel   

Die van mij wordt zo gaaf! Hoop deze maand te gaan starten. Hij is echf super lief en braaf! En toont veel vermogen en wil om te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-18 18:22 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Onze Firestone merrie groeit hard, 1jaar is ze nu :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-18 19:46 



 
Profiel   

Wat een leukerd! En flink groot al!

Juna, onze vierjarige Firestone-nakomeling heeft haar eerste optreden gehad, was wel een vuurdoop voor haar, voor het eerst op vreemd terrein en gelijk in een heel spannende entourage, maar ze was megabraaf!

[RIJ-ITP] Juna on tour, clinic van Dressuurmagazine

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-18 19:51 



 
Profiel   

Aah wat goed! Die van ons is ook koel in het hoofd, totaal geen dramaqueen! En een ontzettende lieverd, ze wil alleen maar geborsteld en vertroeteld worden, gek op aandacht haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-18 20:18 



 
Profiel   

Martine wat knap van jullie. Dat ik nooit durven doen met zo'n jong paard wat nog nooit van huis geweest is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-18 21:49 



 
Profiel   

Ik vond het ook wel spannend hoor! Maar heb inmiddels flink wat vertrouwen in haar gekregen. Sta op een grote stal waar de afgelopen tijd een aantal wedstrijden georganiseerd zijn, tot en met een indrukwekkende subtop entourage met alle toeters en bellen er op en eraan. Ik ben steeds bewust in deze verschillende situaties gaan rijden (na de wedstrijd vanzelfsprekend) en eigenlijk reageerde ze daar heel goed op, vandaar dat ik het wel aandurfde!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-18 21:53 



 
Profiel   

Nog nieuws onder de Firestonetjes?

Mijne wordt moment beleerd. Doet het goed. Het is een nuchter slim paard.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 12:08 



 
Profiel   

Wat gaaf Oakland! Knap dier zo, zelfde blik als die van ons!

Wij zijn afgelopen weekend voor het eerst met haar naar de hei en het bos gegaan! In het begin vond ze het een beetje spannend, maar het bleef bij wat snurken. Daarna liep ze heerlijk rond te wandelen, fijn paard!


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 16:39 



 
Profiel   

Hoe groot is Juna eig? Kan het slecht inschatten vanaf de foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 16:58 



 
Profiel   

1.64 twee maanden geleden. Hoop dat er nog een paar centimeter bij komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 17:25 



 
Profiel   

Ik hoop ook iets in die richting. Hoewel mijn andere paard met zijn 1,61m ook echt veel groter en massiever toont, ook onder de man. Dus als ze niet van plan is erg groot te worden, dan wordt ze maar breed :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 19:58 



 
Profiel   

Haha, ja precies, dat is ook mijn idee! Onze andere merrie is net zo groot als Juna maar vele malen breder en ronder, die toont inderdaad ook een stuk groter.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-18 21:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen