Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 51 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Voice!!

 
Profiel   

Leuk weer een update. Succes zondag
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 19:54 



 
Profiel   

Whow jij gaat hard kim!
Gaaf hoor! Staat hem erg goed die s&t

Detroit, zag ik het nou goed, dat Detroit te koop stond of ben ik abuis?

Lang niet iedereen in het topic is nog in bezit van zijn voice dus denk dat dat mede ten grondslag ligt aan het stil liggen van dit topic.

Hier gaat alles goed. Intussen twee maanden geleden is onze kleine meid geboren en het gaat hardstikke goed met haar.
Paardrijden ook weer opgepakt. En easy is gewoon nog zichzelf. Zijn mega hete dribbelige zelf. Wel alweer buitenritje mee gemaakt, blijft toch een fijn paard.
Die dressuurring denk ik dat ik met hem alleen nooit meer van de binnenkant zal bekijken, maargoed, daar heb ik me bij neergelegd en heb ik mn ambitie bij m'n andere paard voor neergelegd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 19:57 



 
Profiel   

Hey, hallootjes!!! *\o/*

Wat leuk mellamoshan! Gefeliciteerd met je dochtertje! <3

Detroit, heb je hem te koop staan? Wat jammer!

Mella, wat raad je aan? Misschien een nieuw topic deel 2 openen? +:)+

Dankjewel!! Ja, hij is echt heel knap met s&t! Dan worden ze ineens volwassen :=
[ img ]
Ik zat te bedenken.... 1,5 a 2 jaar geleden had ik op 31 juli 2016 mijn allereerste wedstrijd met Franco in de B. Nu, zijn we alweer bijna Z1. Echt niet normaal hoe snel we zijn gegaan :O Echt waanzinnig!

Dit is een verschilletje:

[ img ]

Die eerste foto was allereerste keer L1, nu zijn we bijna Z1. Wat een paard kan veranderen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-18 21:23 



 
Profiel   

Vandaag een concours in Alphen (gld) gereden; een eerste plek en een derde plek met weer 2wp erbij. Nog eentje en we mogen Z1 starten! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 20:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Erg gaaf!

Denk niet dat een nieuw topic aanmaken, effect zal hebben op de activiteit. :)

Vandaag met easy gereden, hij liep super. Kan morgen weer anders zijn hoor, maar we bekijken het per dag. :)

Met andere paard moet ik nog twee puntentjes voor we z mogen starten. Ben nu druk hem ook weer op te pakken en de puntjes weer op de i aan het zetten. Dan lekker starten weer. Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-18 22:13 



 
Profiel   

Leuk Kimmutjuh dat jullie zo goed gaan en Mellamosham gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Hier alles rustig. Ben nu 30 weken zwanger en alles gaat goed. Ben met 20 weken gestopt met rijden.

Mijn zusje is nog geen ZZL gestart. Elsom heeft nl. een lichte blessure tussendoor gehad waardoor ze er ff uitgelegen hebben. Nu is hij weer vol in training en komende zondag wil ze bij de onderlinge wedstrijd van onze vereniging voor het eerst ZZL starten. Ik denk zelf dat het nog net wat vroeg is, maar is zowiezo een goede oefening.

Afgelopen zaterdag heeft er een meisje van 8 jaar op Elsom gereden. Elsom is 1.80m. dus super groot voor haar maar ze reed er zo op weg. Zelfs galop gedaan aan de longeerlijn. Elsom was echt super braaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-18 12:53 



 
Profiel   

Wat voor blessure had elsom?
Fijn dat hij weer goed is in ieder geval!

Zo gaaf zzl
Echt een streven van mij ook om daar te kkmen hoor.
En dan ondertussen ook super braaf met een jong kind rondlopen ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-18 14:20 



 
Profiel   

Hij had een ontsteking aan zijn hoef. Liep heel licht kreupel. Heeft nu tijdelijk een speciaal beslag en na 2 dagen was ie alweer recht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-18 14:26 



 
Profiel   

Ik vergeet steeds dat dit topic er nog is en dan vergeet ik dus ook te reageren :+

Maar ik heb van het weekend mijn eerste 2 punten in het zz-zwaar gehaald *\o/*
Nu rustig doortrainen en ondertussen regelmatig blijven starten om zelf een beetje in het ritme te blijven.

Leuk om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 10:27 



 
Profiel   

Super gaaf haasje! Wij dit weekend lekker naar de Veluwe. Paar dagen ertussenuit. Ook zjn in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-18 11:08 



 
Profiel   

haasje20 schreef
Ik vergeet steeds dat dit topic er nog is en dan vergeet ik dus ook te reageren :+

Maar ik heb van het weekend mijn eerste 2 punten in het zz-zwaar gehaald *\o/*
Nu rustig doortrainen en ondertussen regelmatig blijven starten om zelf een beetje in het ritme te blijven.

Leuk om te lezen dat ze het allemaal zo goed doen!


Wauw, haasje20! Hoe gaaf! ZZ-Zwaar! Gefeliciteerd!! *\o/*

Lizzy, hoe gaat het ondertussen met Elsom? Ben je ondertussen al ontploft? ;) :+

Vandaag met Franco wedstrijd gehad in Ravenswaaij. Hier een tweede plek met 191 (was eigenlijk eerste met 193, maar Kimmutjuh reed verkeerd :+ _-:( Zal wel aan de warmte liggen hihi) en een eerste plek met 195. Dus 3 winstpunten; ik moest er nog eentje om Z1 startgerechtigd te zijn, maar nu zijn we dat natuurlijlk dik! 5 aug gaan we ons Z1 debuut maken in Zoelen. Echt super spannend! Heb de proeven die ik moet rijden net even bekeken op de KNHS app; kreeg even een lichte rolberoerte :r maar verder natuurlijk wel heel gaaf :):) . Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 15:29 



 
Profiel   

Super gaaf kim! Gefeliciteerd!
Zag net dat je je ook in het z topic had gemeld ;)

Wij twee weken geleden naar Veluwe een weekend geweest.
Vriendin haar paard was aan het hoesten dus last minute besloten om er twee van mij mee te nemen.

Heerlijk gereden, paarden kunnen daar ook zo ontzettend van genieten!

Eas was braaf, maar heet. En laatste dag heet in het kwadraat. Zo blij met m'n martingaal dan. Zelfs dan heb ik m'n handen vol, maar is net aan controleerbaar :=
Hij genoot er ook van zullen we maar zeggen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 15:58 



 
Profiel   

Dankjewel! Ja klopt, zit jij er ook in? :D

"2 van jou mee te nemen"? Hoeveel paarden heb je wel niet? := :+

Ikzelf heb op buitenrit ook altijd een slofje eraan. Als meneertje braaf is hangt hij keurig in een boogje, maar hij wil soms ineens iets zien en dan sta ik pardoes achterstevoren. Of hij komt iets omhoog en dan is het toch wel fijn om een slofje te hebben. Verder rijd ik eigenlijk altijd zonder. Een stalgenoot hangt haar s&t erin, voor haar gevoel heeft zij dan weer wat meer te zeggen; alhoewel haar merrie wel heel erg braaf is. Die rijdt nu bijna alweer ZZZ, geloof ik.
Het is maar net wat je fijn vind :) Vroeger bij mijn verzorgpaardjes deed ik er dan ook een martingaal aan. De keuze is reuze haha.

Maar wel lekker om een weekend je paardjes mee te nemen. Volgens mij moet je wel een ruiterpas hebben als je op de Veluwe wil rijden, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 17:36 



 
Profiel   

Ja klopt, ik klets ook vrolijk mee. Was even minder actief ivm zwangerschapsvakanytie, maar intussen weer fanatiek aan het rijden dat ik me weer opnieuw gemeld had. :Y)
Ben toen op m2+8 geëindigd. Hadden makkelijk die twee punten kunnen rijden, maar zat niet meer lekker. Beetje hufterig paard en achteraf gezien een zadel dat niet meer lekker lag, maakte dat we nu de laatste punten nog moeten binnen slepen ;)

Uhmm, ik ken geen plekken op de Veluwe waar je een ruiterpas nodig hebt. Bedoel je echt pas of ruiter bewijs?
Bewijs heb ik (alleen echt nooit mee :=), en pas heb ik nog nooit ergens nodig gehad behalve in duingebied Heemskerk/castricum. Dat wordt beheerd door pwn en die eisen dat.
Koop overigens nooit een duinkaart daarvoor. Vind het zulke dikke onzin, betaal genoeg aan pwn. :o

Heb drie paarden. De voice, m'n paard waarmee ik wel wedstrijden mee rijdt. En een jonge Fries. Dus heb wrl keuze zo hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 18:11 



 
Profiel   

Op de Veluwe heb je geen ruiterbewijs of zo nodig. Wel toegang kopen bij de Hoge Veluwe en een penning bij park Veluwezoom (van Natuurmonument, is ook geldig bij Loonse en Drunense duinen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 19:05 



 
Profiel   

[ img ]

Morgen een langere update en heb ook nog gave foto’s maar die moet ik nog even kopen. Knappe voice nakomeling is het, ik ben trots!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 20:36 



 
Profiel   

Ben sinds jaar ook weer eens gestart twee dagen en vier punten en 3 tweede en een derde plaats rijker, voor het eerst in het M1, was wel heet vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 21:50 



 
Profiel   

Heyhoi,

Sorry voor afwezigheid op dit topic!
Had hier privé even wat ontwikkelingen.

@haasje: wat gaaf dat artikeltje! En wat is Belmondo een gave naam! Kom ik aan met Frankenstein 8)7

Hier zijn we ondertussen Z1+2... Ik merk wel dat Franco weer een periode heeft dat hij wisselend is in wat hij van het huidige niveau vindt. Zo loopt hij erg goed en fietsen we met gemak door de Z1 proef heen, en zo haalt hij de hele trucendoos weer leeg, zoals gisteren >;) , om er maar niet aan te moeten. Ik merk ook dat het lijkt alsof ik het hoogst haalbare met mijn huidige instructrice heb bereikt en nu verder moet kijken naar iemand anders die dit stuk samen met mij opgelost krijgt. Helaas heb ik zelf net zoveel ervaring in de wedstrijden en op dit niveau als Franco zelf, dus ik ben hem niet altijd goed tot hulp omdat ikzelf er dan geen feeling voor heb. Het is een leerproces, maar soms wel lastig als je dan op moeilijke punten stuit.
Ik had nog een wedstrijd in Beuningen staan voor 11 nov, maar ik denk dat ik deze afzeg en hem de rest van dit jaar thuis houd om verder te trainen. En dan hopelijk in januari weer verder kijken. Dit haalt de druk van het zoeken naar een nieuwe instructeur af en ook van het gevoel dat ik steeds MOET trainen, ook al doet mijn lijf veel meer pijn in de wintermaanden door de kou. Dan kan ik wat makkelijker zeggen dat ik hem 4x in de week rijd ipv 5x... Dan maar een extra longeerdagje.

Hoe staat het met jullie Voicejes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 10:42 



 
Profiel   

pantarhei schreef
Ben sinds jaar ook weer eens gestart twee dagen en vier punten en 3 tweede en een derde plaats rijker, voor het eerst in het M1, was wel heet vandaag


Gefeliciteerd Pantarhei! Dat doe je meteen goed! *\o/*
Ja, toen was het nog heerlijk weer! Wat een kou nu ineens! :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 10:43 



 
Profiel   

Leuk om te lezen!

Ik ben me aan het voorbereiden om mijn lichte tour debuut, maar had helaas mijn enkelbanden gescheurd en zit er nu na 8 weken niks weer 2 weekjes op. Ga december nog zz-zwaar en dan daarna hopelijk over. Een foto'tje van mijn Voice [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-18 14:31 



 
Profiel   

Weet iemand hier toevallig waar Voice ter dekking staat
Ik zie hem niet staan tussen de dekhengsten op de website van GHPC en als ik google vind ik ook nergens waar hij ter dekking staat ( ik woon in de VS misschien dat de zoekmachines anders werken op mijn computer)

Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 01:00 



 
Profiel   

Ik zou mail sturen naar ghpc, staat idd niet op de lijst, wellicht niet ter dekking komend jaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 11:15 



 
Profiel   

estherpitout schreef
Weet iemand hier toevallig waar Voice ter dekking staat
Ik zie hem niet staan tussen de dekhengsten op de website van GHPC en als ik google vind ik ook nergens waar hij ter dekking staat ( ik woon in de VS misschien dat de zoekmachines anders werken op mijn computer)

Dank je wel!


Volgens mij staat hij al een aantal jaar niet meer ter dekking sinds hij hoog in de sport loopt. Hopelijk mag hij weer gaan dekken zodra hij met pensioen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 12:39 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik merk ook dat Voice momenteel minder gebruikt wordt, alhoewel laatst een vriendin aangaf Voice wel interessant te vinden voor haar merrie.
Ik weet niet of er ergens nog diepvriessperma is?

Haasje20, wat heb je toch een gave Voice! <3

Hier de mijne vandaag in de training:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 20:52 



 
Profiel   

Volgens mij kan er al een aantal jaar niet meer gedekt worden met Voice en wordt hij momenteel. Alleen voor de sport ingezet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 06:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 51 van de 52 [ 1280 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen