Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 12 [ 299 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat vinden jullie vd bespiering/bouw v mijn paard?

 
Profiel   

Ja, ver naar achter staan ze inderdaad. Maar dit is ook iets rastypisch volgensmij. Kap is het bovenste deel van de hals, in de buurt van de atlas.(achter de oren)

de groeischijven in de rug sluiten pas rond hun 5/6 jaar dacht ik uit mijn hoofd. Je hebt dus nog een grote kans dat hij nog lengte ontwikkeld. Maar echt lang in de rug is hij niet inderdaad. Toch zie ik liever een kortere rug, dan een weke die moeilijk mee komen achter. Geduld is een schone zaak! Maar hij kan altijd achterblijven dat is dus echt een kwestie van tijd :) Als ik mocht kiezen zou ik voor het jonkie gaan! Wat jij zegt, net wat ranker in de bouw.

Ik heb er eentje gehad die plots zo veel lengte in de rug ontwikkelde dat hij week werd.... dat is niet leuk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 14:23 



 
Profiel   

Wat een interessant topic, zeer weinig verstand van bouw/bespiering van paarden (en al helemaal van de meer rastypische dingen van alles wat geen KWPN is), maar ga toch mijn best om inhoudelijk iets bij te dragen. Foto's van mijn eigen paard komen later wel een keer ;)

Rianne, wat een verschil als ik die eerste foto vergelijk met de rest. Vind hem er goed uit zien, met inderdaad ietsje overconditie (al staat het hem niet heel slecht). Vooral op je laatste foto vind ik zijn nek wat uit verhouding lijken, maar dat zal aansluiten bij jouw eigen opmerking daar over.

Joanne, knappe dame en heel duidelijk Fries. De wat weke rug en de flinke nek die eerder al genoemd zijn zie ik ook, maar vind haar er verder super uit zien, happy paard met een prachtig glanzende vacht.

Granoek, wat een giga kerels heb jij! Duke vind ik lasting iets over te zeggen op basis van 1 foto. Wat ik denk te zien bij Dexter is enige overbouwdheid en het valt mij op dat hij zijn achterbenen vrij ver naar achter laat staan.

Om een beetje bij de gedachte van dit topic te blijven heb ik de mensen zonder reacties op andere paarden maar over geslagen :)
Incello, misschien is het handig om bij de volgende poging rij foto's te plaatsen zonder deken? Kunnen we je paard wat beter zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 14:35 



 
Profiel   

Wat een fijne reacties, dank jullie wel! Hebben er inderdaad erg hard voor gewerkt, wwabt zoals jullie inderdaad zien, is ze voor het op de achterband lopen en ondertreden niet heel gunstig gebouwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 14:47 



 
Profiel   

SBravour schreef
Ja, ver naar achter staan ze inderdaad. Maar dit is ook iets rastypisch volgensmij. Kap is het bovenste deel van de hals, in de buurt van de atlas.(achter de oren)

de groeischijven in de rug sluiten pas rond hun 5/6 jaar dacht ik uit mijn hoofd. Je hebt dus nog een grote kans dat hij nog lengte ontwikkeld. Maar echt lang in de rug is hij niet inderdaad. Toch zie ik liever een kortere rug, dan een weke die moeilijk mee komen achter. Geduld is een schone zaak! Maar hij kan altijd achterblijven dat is dus echt een kwestie van tijd :) Als ik mocht kiezen zou ik voor het jonkie gaan! Wat jij zegt, net wat ranker in de bouw.

Ik heb er eentje gehad die plots zo veel lengte in de rug ontwikkelde dat hij week werd.... dat is niet leuk.

Super bedankt voor jouw insight!
Ik heb Dexter gekocht als eerste paard en qua kleur, karakter, aftekening,.. was hij echt alles wat ik ooit wou. Dat is hij nog steeds hoor, maar ik doe wat basis dressuur met hem en dat ligt hem gewoon echt niet. Hoeft dan ook niet, hij is doodbraaf buiten en daar teken ik voor!
Duke gekocht in de hoop ooit een mooi dubbelspan te hebben, daarom had ik graag een merrie (haha) die zo veel mogelijk op Dexter leek.
Maar toen ik Duke zag was ik om :') Hoewel het als veulen echt een propje was := Heb mijn dressuur-hoop dus op die kleine dreumes maar gevestigd, voorlopig lijkt hij wat eleganter te blijven dan Dexter en hopelijk vindt hij het wel leuk om aan de slag te gaan.
Als dat niet blijkt dan heb ik gewoon 2 leuke grasmaaiers die graag buiten rijden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 14:51 



 
Profiel   

Roulette_ schreef
Wat een interessant topic, zeer weinig verstand van bouw/bespiering van paarden (en al helemaal van de meer rastypische dingen van alles wat geen KWPN is), maar ga toch mijn best om inhoudelijk iets bij te dragen. Foto's van mijn eigen paard komen later wel een keer ;)

Rianne, wat een verschil als ik die eerste foto vergelijk met de rest. Vind hem er goed uit zien, met inderdaad ietsje overconditie (al staat het hem niet heel slecht). Vooral op je laatste foto vind ik zijn nek wat uit verhouding lijken, maar dat zal aansluiten bij jouw eigen opmerking daar over.

Joanne, knappe dame en heel duidelijk Fries. De wat weke rug en de flinke nek die eerder al genoemd zijn zie ik ook, maar vind haar er verder super uit zien, happy paard met een prachtig glanzende vacht.

Granoek, wat een giga kerels heb jij! Duke vind ik lasting iets over te zeggen op basis van 1 foto. Wat ik denk te zien bij Dexter is enige overbouwdheid en het valt mij op dat hij zijn achterbenen vrij ver naar achter laat staan.

Om een beetje bij de gedachte van dit topic te blijven heb ik de mensen zonder reacties op andere paarden maar over geslagen :)
Incello, misschien is het handig om bij de volgende poging rij foto's te plaatsen zonder deken? Kunnen we je paard wat beter zien.


Nee klopt, maar hij is zo jong dus dacht niet dat er al echt wat over te zeggen viel! :D
Wat je zegt over Dexter klopt inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 14:52 



 
Profiel   

suikermeisje schreef
Wat leuk een winser-G. Ik heb ook een winser G gehad. Idd lang jeugdig maar wel echt super werkwillig. Super fijn beestje was dat.

Ahh leuk om te horen! Ik merk inderdaad ook echt dat ze erg jong is in karakter, maar alles inderdaad ontzettend snel oppakt en heel graag meedenkt! Ik hoop dat we samen nog lang vooruit kunnen’

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 15:23 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik ga me er aan wagen en hoop dat jullie me verbeteren waar ik mis kijk,
even de laatste 2-3 pagina's:

De bruine merrie van SBravour;
Valt me op dat de rug ontzettend recht is op die eerste foto. Weet niet of dit per se goed is? Lekkere billen wel haha. Hals en hoofd etc weet ik niet zo veel van, lijkt me best oké? Zal ik vast nog wel terug lezen in de volgende reacties :+ Zie wel die 'felle' ronding aan het ondereinde van de hals, dus de borst. Bij die van mij is dat veel vlakker lijkt wel.

Joy ken ik natuurlijk hihi :+ Knap ding <3

Babootje;
Rijfoto's heb ik totaal geen idee van, voor een leek ziet het er in ieder geval leuk uit :D
Mooie glans en mooie appeltjesss en ik hou van ronde billen :')

Joelle;
Zie dat het een kruising fries is en ben blij dat ze de rug niet heeft overgenomen want dat zie je volgens mij toch wel vaker bij Friezen dat ze zo wat een kommetje hebben in de rug. Ook weer mooi de appeltjes in de vacht

Ldev;
Korte nek, of lijkt misschien door foto? Maar misschien ook fjord eigen, daar heb ik geen verstand van.
Lijkt op de eerste foto wat breed tussen de voorbenen maar op de tweede zie ik het niet goed dus kan mis zitten

Faitherr;
Zie niet gelijk iets dat me opvalt dus lijkt me goed haha! Nog jong volgens mij? Of niet echt aan het werk?

x_janss;
Duidelijk aanwezige schouder, weet niet of dat goed is maar ik zie dat wel graag. Mijn jongste heeft het ook maar die is pas 2.
Vind die tweede foto wel een heel fijn ontspannen beeld geven! Echt een leuke foto!
Lijkt wat steil op de achterbenen te staan.

Paulaferro;
Kan niet echt wat zien hier op

Zie best wel wat foto's voorbij komen zonder op anderen te reageren, ik heb er ook weinig verstand van maar als je gewoon je mening geeft is het toch alleen maar fijn als anderen je daar op kunnen verbeteren moest het fout zijn?
Dus daar ga ik wat sneller overheen.

Eluna, leuk paard had niet gegokt dat het een draver was als ik haar zo zag. Erg ronde billen en borst, stevige hals denk ik? Dacht dat dravers wat ranker waren

Romy, lijkt wat overbouwd op de eerste foto en lijkt wel alsof de staart er bovenop geplakt is haha. Zit precies zo hoog.

Kikidegroot, lijkt ook wat overbouwd op die foto's en wat steil op de achterbenen

Coquette, kan hier niet echt wat op zien

Azmay;
Lichtjes overbouwd? Maar misschien zie ik ondertussen spoken.
Weinig bespierd maar dat is normaal als ze niet echt aan het werk is, die van mij zijn ook zo momenteel haha
Zie nu pas de zin onder je foto's, toch geen spoken :+

Suikermeisje;
Ohh mooi paard!
Kan hier eigenlijk niks aan opmerken, vind die er echt heel leuk uitzien!

Mloes, lekker ouderwets type. Zie ik wel graag. Verder niet echt goede foto

Rianne;
Hele rechte rug precies, met een knobbeltje in het midden lijkt wel.
Vind deze er verder ook wel goed uitzien!

Joanne;
Ja zij heeft wel zo'n Friezenrug een beetje, zie in de reacties dit ook voorbij komen maar ik vind het dan weer niet ZO fel opvallen als hier wordt aangehaald.
Brede borst ook? Maar wel een mooi paard en ik ben normaal niet zo van de friezen

Incello, leuk paard maar ik zie niet echt wat op die foto's. Ben niet zo ervaren en kan beter kijken naar standfoto's.


Heb echt mijn best gedaan en hoop dat ik mijn twee dikkies hier mag showen :)
Duke, 2 jaar

[ [url=m/bdTx3f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dexter, 10 jaar. Recreatief bereden en voor de kar maar geen wedstrijden ofzo :)

[ [url=m/zHpDro.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bIg6Cv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hals
[ [url=m/KCsrCi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Z5o6c7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een oudere onder zadel maar hij blijft ongeveer zo want er is weinig veranderd in training

[ [url=m/1PI88V.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja heeft stevig halsje en stevige kont + borst haha! Vroeger zag ze er zo niet uit hoor.. vele vinden dat ze lijkt op quartertje, beetje overdreven maar als ik dan zeg dat ze dravertje is haha, dan schrikken ze allemaal! Foto hieronder is toen ik ze 2,5 maand had.. smal ding!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 21:10 



 
Profiel   

Granoek schreef
Ik ga me er aan wagen en hoop dat jullie me verbeteren waar ik mis kijk,
even de laatste 2-3 pagina's:

De bruine merrie van SBravour;
Valt me op dat de rug ontzettend recht is op die eerste foto. Weet niet of dit per se goed is? Lekkere billen wel haha. Hals en hoofd etc weet ik niet zo veel van, lijkt me best oké? Zal ik vast nog wel terug lezen in de volgende reacties :+ Zie wel die 'felle' ronding aan het ondereinde van de hals, dus de borst. Bij die van mij is dat veel vlakker lijkt wel.

Joy ken ik natuurlijk hihi :+ Knap ding <3

Babootje;
Rijfoto's heb ik totaal geen idee van, voor een leek ziet het er in ieder geval leuk uit :D
Mooie glans en mooie appeltjesss en ik hou van ronde billen :')

Joelle;
Zie dat het een kruising fries is en ben blij dat ze de rug niet heeft overgenomen want dat zie je volgens mij toch wel vaker bij Friezen dat ze zo wat een kommetje hebben in de rug. Ook weer mooi de appeltjes in de vacht

Ldev;
Korte nek, of lijkt misschien door foto? Maar misschien ook fjord eigen, daar heb ik geen verstand van.
Lijkt op de eerste foto wat breed tussen de voorbenen maar op de tweede zie ik het niet goed dus kan mis zitten

Faitherr;
Zie niet gelijk iets dat me opvalt dus lijkt me goed haha! Nog jong volgens mij? Of niet echt aan het werk?

x_janss;
Duidelijk aanwezige schouder, weet niet of dat goed is maar ik zie dat wel graag. Mijn jongste heeft het ook maar die is pas 2.
Vind die tweede foto wel een heel fijn ontspannen beeld geven! Echt een leuke foto!
Lijkt wat steil op de achterbenen te staan.

Paulaferro;
Kan niet echt wat zien hier op

Zie best wel wat foto's voorbij komen zonder op anderen te reageren, ik heb er ook weinig verstand van maar als je gewoon je mening geeft is het toch alleen maar fijn als anderen je daar op kunnen verbeteren moest het fout zijn?
Dus daar ga ik wat sneller overheen.

Eluna, leuk paard had niet gegokt dat het een draver was als ik haar zo zag. Erg ronde billen en borst, stevige hals denk ik? Dacht dat dravers wat ranker waren

Romy, lijkt wat overbouwd op de eerste foto en lijkt wel alsof de staart er bovenop geplakt is haha. Zit precies zo hoog.

Kikidegroot, lijkt ook wat overbouwd op die foto's en wat steil op de achterbenen

Coquette, kan hier niet echt wat op zien

Azmay;
Lichtjes overbouwd? Maar misschien zie ik ondertussen spoken.
Weinig bespierd maar dat is normaal als ze niet echt aan het werk is, die van mij zijn ook zo momenteel haha
Zie nu pas de zin onder je foto's, toch geen spoken :+

Suikermeisje;
Ohh mooi paard!
Kan hier eigenlijk niks aan opmerken, vind die er echt heel leuk uitzien!

Mloes, lekker ouderwets type. Zie ik wel graag. Verder niet echt goede foto

Rianne;
Hele rechte rug precies, met een knobbeltje in het midden lijkt wel.
Vind deze er verder ook wel goed uitzien!

Joanne;
Ja zij heeft wel zo'n Friezenrug een beetje, zie in de reacties dit ook voorbij komen maar ik vind het dan weer niet ZO fel opvallen als hier wordt aangehaald.
Brede borst ook? Maar wel een mooi paard en ik ben normaal niet zo van de friezen

Incello, leuk paard maar ik zie niet echt wat op die foto's. Ben niet zo ervaren en kan beter kijken naar standfoto's.


Heb echt mijn best gedaan en hoop dat ik mijn twee dikkies hier mag showen :)
Duke, 2 jaar

[ [url=m/bdTx3f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dexter, 10 jaar. Recreatief bereden en voor de kar maar geen wedstrijden ofzo :)

[ [url=m/zHpDro.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bIg6Cv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hals
[ [url=m/KCsrCi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Z5o6c7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een oudere onder zadel maar hij blijft ongeveer zo want er is weinig veranderd in training

[ [url=m/1PI88V.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geen verstand van maar vind die van jou echt mooi qua bouw! Mooi slank en vind ze/hij al echt mooi in bespiering :) voor zo jong te zijn.. top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 21:11 



 
Profiel   

Granoek schreef
x_janss;
Duidelijk aanwezige schouder, weet niet of dat goed is maar ik zie dat wel graag. Mijn jongste heeft het ook maar die is pas 2.
Vind die tweede foto wel een heel fijn ontspannen beeld geven! Echt een leuke foto!
Lijkt wat steil op de achterbenen te staan.


Leuk om te lezen :D
Ik heb weinig verstand van bouw/bespiering. Maar ik kan wel zeggen dat je dikkies enorm gaaf zijn! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-18 23:37 



 
Profiel   

Nog een handig plaatje om te gebruiken bij het beoordelen van de bespiering

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 18:04 



 
Profiel   

Zeker handig, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 19:49 



 
Profiel   

Dit is Winnie, helaas geen echte standfoto’s van haar, maar ik ben benieuwd waar op te letten wat betreft bouw. Zeker omdat ik de hoop heb nog eens een veulen met haar te fokken als ik haar overkoop. Ze heeft een tijd stilgestaan, net het rijden weer rustig opgepakt en dat stilstaan zie je er nog wel aan af.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-18 20:07 



 
Profiel   

Daphara, knappe merrie helemaal mijn ding! Ze lijkt inderdaad wat overgeconditioneerd. In principe mooi rond hoor, maar mag wellicht iets minder(?) Haar bovenlijn lijkt me wel iets arm bespierd.

Haar rug is iets kort en een wat hoge schoft.

Nu heb ik dit gebaseerd op wat ik denk te zien en de plaatjes van Nummie. Of dit ook klopt ben ik niet zeker van.

Al met al vindt ik het een ontzettend knap ding en zou ik zeker nog een keer kijken haha.

Ik heb hier zelf enkele tijd terug al eens gepost. Nu een tijd later ben ik benieuwd of jullie haar vooruit vinden gaan, de juiste kans qua bespiering natuurlijk haha!

Rond april.
[ img ]

En nu (let niet op het te grote touwhalster, kleiner is onderweg!)
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 19:51 



 
Profiel   

Yltje schreef
Daphara, knappe merrie helemaal mijn ding! Ze lijkt inderdaad wat overgeconditioneerd. In principe mooi rond hoor, maar mag wellicht iets minder(?) Haar bovenlijn lijkt me wel iets arm bespierd.

Haar rug is iets kort en een wat hoge schoft.

Nu heb ik dit gebaseerd op wat ik denk te zien en de plaatjes van Nummie. Of dit ook klopt ben ik niet zeker van.

Al met al vindt ik het een ontzettend knap ding en zou ik zeker nog een keer kijken haha.

Ik heb hier zelf enkele tijd terug al eens gepost. Nu een tijd later ben ik benieuwd of jullie haar vooruit vinden gaan, de juiste kans qua bespiering natuurlijk haha!

Rond april.
[ [url=m/Ii7Did.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nu (let niet op het te grote touwhalster, kleiner is onderweg!)
[ [url=m/8KhvKz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GQmQGU.jpg]Afbeelding[/url] ]


dan merk ik hoe lastig het is om te oordelen!! maar zou wat meer spieren willen zien rond zijn borst/hals daar vind hem no wat arm. voor de rest vind ik hem er mooi uit zien!!
en mooie vooruitgang!


ga morgen foto maken van die 2 apen van mijn ben wel benieuwd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 20:24 



 
Profiel   

Daphara; Haar hoeven vind ik zeker een aandachtspunt. Hals is te hoog ingezet met een lichte onderhals, bovenlijn - schoft loopt imo teveel door. Bolle lendenen, iets kort in de rug ook. Als je met haar fokt zoek je dus beter een hengts met een goede nekpartij, iets meer lengte en een goede bovenlijn. Hou ook de hoeven in het oog.

Yltje; Op de eerste foto lijkt paard bijna een karperrug te hebbe. Recentere foto's geven daar geen verduidelijking op. Lange hals, op recentere foto's lijkt paard een onderhals te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 20:35 



 
Profiel   

[ img ]

Dit is willem, wat vinden jullie er van?

En ik ben benieuwd hoe oud jullie hem schatten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 20:40 



 
Profiel   

Jong? Ik zou hem graag wat zwaarder zien, nu ziet hij er iel uit voor een koudbloed. Indien hij inderdaad jong is zal die nog wel uitzwaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 22:56 



 
Profiel   

Arianne, lijkt op onze jaarlingen dus ik ga gokken tussen 1 en 2 jaar. Ik denk wat iel nog inderdaad maar heb hier gemerkt dat dat echt nog wel goed komt. Nog hengst? Vind hem er leuk uit zien. Wie is de vader?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 23:03 



 
Profiel   

Arianne_94 schreef
[ [url=m/ZjDmq0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is willem, wat vinden jullie er van?

En ik ben benieuwd hoe oud jullie hem schatten :D


dacht opeens die komt bekend voor haha! Hij ziet er goed uit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-18 23:08 



 
Profiel   

Willem is inderdaad nog maar 13 maanden. Hij is hengst en zoals die nu is mag hij dat ook echt blijven :) hij snap het totaal niet :D

Hij is best slank soms ja. Maar dat is echt met de dag verschillend.

Granoek: Paul van't clerckhof is zijn vader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 09:11 



 
Profiel   

Oehhh ja das een knappe :D Maar ik vind bij trekpaarden zwart de mooiste kleur voor hengsten :D Paul geeft ook niet van die buffels toch? Hij zal wel een beste nek krijgen denk ik :=

Die van mij is nu 2, heb ook altijd gezegd zoals hij zich nu gedraagt mag hij altijd hengst blijven..
Tot op zijn 2e verjaardag _O- Ze krijgen het echt wel door uiteindelijk hahahaha. Maar ze blijven wel handelbaar, ik heb er niet zo'n moeite mee als het hierbij blijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 09:42 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Daphara; Haar hoeven vind ik zeker een aandachtspunt. Hals is te hoog ingezet met een lichte onderhals, bovenlijn - schoft loopt imo teveel door. Bolle lendenen, iets kort in de rug ook. Als je met haar fokt zoek je dus beter een hengts met een goede nekpartij, iets meer lengte en een goede bovenlijn. Hou ook de hoeven in het oog.


Ik ben benieuwd wat je aan de hoeven denkt te zien, ik heb nog te weinig verstand van hoeven. Ze kwam hier net uit de blubber, ik denk dat de deels opgedroogde modder het beeld van de hoeven misschien wat vertekend? Inderdaad komt de smid er imo te weinig bij, nadeel is dat ze nog niet van mij is en ik daar niets over te zeggen heb, hoewel ik wel hints laat vallen en ook voorgesteld heb om de kosten voor de smid en tandarts op mij te nemen.

Willem is een lekker ding! Je kunt inderdaad zien dat hij jong is en nog wat uit verhouding. Volgens mij wel correct gebouwd voor een trekpaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 10:09 



 
Profiel   

Granoek schreef
Oehhh ja das een knappe :D Maar ik vind bij trekpaarden zwart de mooiste kleur voor hengsten :D Paul geeft ook niet van die buffels toch? Hij zal wel een beste nek krijgen denk ik :=

Die van mij is nu 2, heb ook altijd gezegd zoals hij zich nu gedraagt mag hij altijd hengst blijven..
Tot op zijn 2e verjaardag _O- Ze krijgen het echt wel door uiteindelijk hahahaha. Maar ze blijven wel handelbaar, ik heb er niet zo'n moeite mee als het hierbij blijft



Ja zwart is echt heel mooi, nee normaal niet maar willem en theet zijn allebei echt joekels. Willem is 163 schoft en billen 165 :)

Hahaha vast krijgen ze het wel door. Als ze maar normaal blijven |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 11:05 



 
Profiel   

Leuk dat er hier weer leven is!
Dan ben ik ook wel benieuwd wat jullie van de bouw/bespriering van Eva vinden.
Eva is KWPN, nu 3 maanden van mij en wordt ongeveer op B niveau gereden (ze kan veel meer)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Meest recente maar helaas kwalitatief niet zo goede rij foto:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 13:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ] ben benieuwd wat jullie er van vinden. zijn nu 2 maandjes fanatiek aan het trainen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-18 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 12 [ 299 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen