Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Incognito (Davino x Vivaldi)

 
Profiel   

Wat een leukerd :)

Mijn merrie moet nog 2 weken tot de uitgerekende datum :):)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-18 16:15 



 
Profiel   

Leuk! Nog een Incognito.
Mijn ‘kleine’ Incognito is bijna 3 maanden oud nu.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-18 18:48 



 
Profiel   

Prachtige veulens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-18 20:52 



 
Profiel   

Mijn merrie is vandaag precies 11 maanden *\o/* maar mijn gevoel zegt dat het nog wel een paar dagen duurt. Ze is zich wel aan het klaarmaken, ben zo benieuwd :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 06:47 



 
Profiel   

Wij verwachten opstal volgend jaar een incognito veulen maandag op 43 dagen kregen we het goeie nieuws!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-18 16:17 



 
Profiel   

Vannacht om 02:00 uur heeft Armanda haar veulen op de wereld gezet. Het was een zware bevalling, veulen is best flink en manda had nog niet veel melk. Dus de DA is geweest, ze heeft een prik gehad om het stimuleren. En dit heeft goed gewerkt.

Vanmorgen heb ik een Pavo SOS-kit gehaald on het veulen extra kunstbiest te geven. In de loop van de dag ging het drinken bij zijn moeder steeds makkelijker en tegen de avond dronk hij zelfstandig en liet manda dit ook toe. Eerst liep ze steeds weg en wilde ze hem niet laten drinken. Nu heeft ze door dat de druk van het uier af gaat als hij drinkt!

Het is een prachtig donkerbruin hengstveulen met een kolletje en achter twee witte sokken. Hij is precies waar ik op hoopte <3

Foto’s houden je te goed .... ik ga mijn bed in. Was een kort nachtje met slechts 2 uurtjes slaap :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 21:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Klinkt inderdaad als even wat gedoe zo, maar goed gedaan! Is het het eerste veulen voor de merrie? Hoop dat je snel kunt gaan genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 06:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Moratoetje we wachten op foto,s

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 13:01 



 
Profiel   

Hier is hij dan .... Nespresso (Incognito x Oscar x Metall) <3

Inmiddels gaat alles goed. Donderdagmiddag liet Armanda hem drinken zonder dat ik haar vasthield en inmiddels is ze een overbezorgde moeder :') Vrijdagmiddag is de dierenarts nog langs geweest voor een controle en ze zijn beide gezond verklaard. Armanda vond het alleen niet heel fijn dat de dierenarts ook in de box kwam en aan haar kind zat. Ik had mijn handjes vol aan haar!

Deze foto's zijn gisteren gemaakt:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

@ voyou: het is het eerste veulen van deze merrie, ze was ook heel onwennig in het begin. Gelukkig gaat het nu heel goed en is ze een overbezorgde moeder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-18 10:37 



 
Profiel   

wat een knappert zeg! veel front!

ik verwacht dat mijn merrie niet drachtig is van In-Style en denk dat beste is om over te stappen naar een andere hengst, en dat wordt dan Incognito

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-18 10:43 



 
Profiel   

Poeh mooi veulen! En ook goed aan de maat, zeker voor een eerste veulen. Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-18 19:12 



 
Profiel   

Een beetje Nespresso-spam <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 13:15 



 
Profiel   

[ img ]

Navayou nu ruim 4 maanden <3
Ik ben nog steeds verliefd op dat lekkere smoeltje! Vandaag bericht gekregen dat ze haar eerste predikaat binnen heeft: D-OC.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 15:25 



 
Profiel   

die van mij zit nog steeds een deel in het veulenhaar.. Hoofd en hals mooi glad en de billen glad, op de flanken en bovenop het kruis allemaal veulenpluis :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 17:12 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Kijk deze bonte dan eens :P van valk naar donkerbruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-18 02:40 



 
Profiel   

Nespresso doet het goed, hij rent, bokt en springt in de wei. Het is zo'n lekker ding <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 13:13 



 
Profiel   

Hoe zijn zijn nakomelingen aan de maat? En hoe zijn de voorbeenstanden? En hoe Zijn ze qua karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 22:17 



 
Profiel   

Die van mij is heel mooi aan de maat. Qua karakter geweldig. Vol vertrouwen de wereld tegemoet. Echt heel fijn <3
Nu lekker wollig
[ img ]
Hier laatste foto drinkend bij mama. Navayou hier 6 maanden en de merrie is bijna 170m.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-19 13:55 



 
Profiel   

Voorjaar! *\o/*

Navayou is nu bijna een jaar en een echte wollige jaarling, blij ei in de wei

[ img ]

[ img ]

Met nog steeds een prachtig lief koppie *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 11:24 



 
Profiel   

[ img ]

Tweemaal onze Incognito’s ! Lieve knuffelbeertjes zijn het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 11:57 



 
Profiel   

Mijn knappe jaarling van Incognito. <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 12:13 



 
Profiel   

Je kunt als jaarling ook heel knap zijn <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 09:25 



 
Profiel   

Leuk zo'n topic over Incognito. Ik ben heel benieuwd hoe de nakomelingen worden. Samen met mijn vriend heb ik ook een nakomeling van Incognito gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:11 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar een merrieveulen van Incognito gekocht op de veiling, wat met opvalt is dat ze allemaal zo'n zelfde hoofdje hebben!
Volgende week halen we haar op en komt ze in de wintermaanden lekker naar huis met haar vriendinnetje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:17 



 
Profiel   

Wat leuk Lobke, gefeliciteerd! Heb je een foto van jullie aanwinst?

Helemaal met je eens peetje, dat was mij ook al opgevallen bij de Incognito veulens dit jaar. Allemaal dezelfde oogopslag en ben nog geen lelijk koppie tegengekomen.

Ik heb dit jaar ook mijn eerste eigen paard gekocht: een hengstveulen van Incognito x Wynton en ben er super blij mee.


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Hij is tot het afspenen opgegroeid met zn `brother-from-another-mother` van Incognito. De paar keer dat ik ben gaan kijken was het verschil in karakter wel erg leuk om te zien.
Waar die van mij erg mensgericht en ondernemend is en overal vooraan wil staan, is de ander een stuk timider en kijkt eerst de kat uit de boom. Wel super lief allebei. Ben erg benieuwd hoe ze uitgroeien :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 11 [ 259 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen