Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer merries drachtig van High Five?

 
Profiel   

Was benieuwd hoe de ervaringen zijn met de High Five nakomelingen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 20:54 



 
Profiel   

De jaarling is een beetje een naarling: vooral groot. Moeder is 1.66 en deze lijkt wel ruim in de 1.70 te worden. Lijkt heel braaf en makkelijk, maar vind ik lastig te beoordelen bij een jaarling. Fijn galopperen , draf nu wat gewoon, maar dat had zn halfzus ook, en die kon als 3-jarige echt fijn draven.

Zijn volle broertje van dit jaar lijkt ook voldoende maat te hebben. Was in eerste instantie iets pittiger. Maar nu ook mak en braaf. Iets meer bot dan zn broer. Qua galop en draf net als zn broer: hele fijne galop, draf (nog?) wat gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 21:50 



 
Profiel   

[ img ]

Die van ons is erg goed gelukt! Hij zit heel goed in elkaar, kan super draven en galoppeerd heel makkelijk.

We hebben ook terug gedekt, hopende op een merrie versie :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 21:53 



 
Profiel   

[ img ]
Die van dit jaar, 3 weken oud

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-18 22:01 



 
Profiel   

Leuke veulens!!
Klinkt als fijne veulens, fijn!

Ik ben al 1.5 jaar bezig om mijn Sandreo merrie te drachtig te krijgen.
Dit jaar stonden In Style en Just Wimphof als favoriet, maar wil graag keer onverdund proberen.
En deze hengsten kunnen ze niet onverdund garanderen.
Daarom nu een beetje aan het kijken naar alternatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 07:33 



 
Profiel   

het 2017 veulen, nu als jaarling
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-18 09:23 



 
Profiel   

[ img ]
Highfive een nieuwe ruiter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 21:01 



 
Profiel   

Dat zou mooi zijn, dat hij weer wat op de bühne verschijnt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 21:47 



 
Profiel   

Vulina schreef
Dat zou mooi zijn, dat hij weer wat op de bühne verschijnt!

Wat ik alleen erg apart vind als ik zoek op wat de ruiter afgelopen tijd gereden heeft, is dat ik dan fnrs wedstrijdjes (F4/F5) tegen kom.

Ik zou verwachten dat zo’n hengst eerder onder een actieve M/Z of hoger ruiter zou komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 05:50 



 
Profiel   

cobiie schreef
Vulina schreef
Dat zou mooi zijn, dat hij weer wat op de bühne verschijnt!

Wat ik alleen erg apart vind als ik zoek op wat de ruiter afgelopen tijd gereden heeft, is dat ik dan fnrs wedstrijdjes (F4/F5) tegen kom.

Ik zou verwachten dat zo’n hengst eerder onder een actieve M/Z of hoger ruiter zou komen.

Iemand die niet hoger is geweest dan L1/L2 (?) mag niet eens op een hengst starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 05:56 



 
Profiel   

Oef stalkers much?
Ik zou het persoonlijk niet zo tof vinden als alles van mijn persoonlijke fb op bokt gegooid word.
En al helemaal niet aangezien je vrienden met haar op fb bent of dit via mutual friends ziet.
Wacht voorlopig gewoon af, de komende tijd gaat er nog niemand gestart worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 07:57 



 
Profiel   

Heeft niets met stalken te maken. Ze heeft zelf diverse personen getagd waardoor het op mijn tijdlijn omhoog kwam.

Daarnaast is het meer regel dan uitzondering dat goedgekeurde kwpn dressuurhengsten door subtop ruiters gereden worden, aangezien deze naam mij niet veel zei ben ik even gaan kijken wat haar achtergrond is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 08:43 



 
Profiel   

Stalken? Ze zet toch zelf een openbaar bericht op FB? Logisch dat mensen dan eens gaan kijken hoe en wat. Ik heb vorig jaar gedekt met hem en dit jaar. Ik zou het niet meer als normaal vinden dat wij als consument ook mogen weten wat er met hem gaat gebeuren, stop er toch ook veel geld in..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 08:50 



 
Profiel   

Bij mij kwam het bericht ook naar boven op fb en inderdaad dan kijk je even wie dat is.
Ik zag dat ze bij Van Uytert werk.
Misschien mag ze hem voorlopig gaan rijden en willen ze hem rustig weer op gaan bouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 08:58 



 
Profiel   

Ik begrijp de interesse, maar stuur haar dan een berichtje.
Ik dacht dat haar fb niet op openbaar stond, maar ik ben dan ook bevriend met haar op fb dus ik weet dat verder ook niet.

Ze heeft inderdaad f4,f5 gereden. Dit was op een vorige stal, vorig paard, vorig leven. Ze heeft grote sprongen gemaakt sindsdien en ik ben heel erg benieuwd hoe ze het als combi gaan doen.
Voorlopig gaat ze hem alleen maar rijden wat ik begreep.

Misschien kwam ik wat verkeerd over, maar ik zou het zelf persoonlijk niet tof vinden denk ik, sorry hiervoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 09:00 



 
Profiel   

Als je de belangstelling/interesse niet waardeerd, moet je het niet op FB zetten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 11:02 



 
Profiel   

Vulina schreef
Als je de belangstelling/interesse niet waardeerd, moet je het niet op FB zetten...


Daar heb ik ook niks over gezegd. Ik zeg alleen hoe ik het zie. Hoef hier ook geen discussie over, ik begreep alleen de extreme interesse niet, dit begrijp ik nu iets beter.
Ik zit niet in het dekhengsten en dure paarden wereldje, dit is toevallig 1 van de 5 hengsten die ik bij volle naam ken :+
Nogmaals, ik wilde geen discussie starten, ik begreep het alleen niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 11:13 



 
Profiel   

Is toch super dat ze ook zulke meiden een kans geven. Die misschien idd alleen maar op de manege heeft gereden. Dat zegt niks. Al zou het alleen voor thuis zijn, ik vind het top dat ze deze kans krijgt.

Hopelijk zien we High Five ook weer in de ring

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 12:21 



 
Profiel   

ik denk dat ze dat expres doen, zo'n ruiter zal er niet direct teveel druk op zetten, hij zal wellicht nog in een revalidatietraject zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-18 13:50 



 
Profiel   

Wat leuk dat hij een nieuwe ruiter heeft! Is en blijf mijn droomhengst! Hopelijk zullen we met de tijd wat meer van hem gaan horen/zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-18 13:05 



 
Profiel   

Ik ben echt onwijs blij met mijn High Five veulen van dit jaar. Ze is echt mega stoer, heeft heel veel body, de juiste kleur/aftekeningen etc en kan zo apart lopen. Helaas wordt ze wel verkocht.. maar ik heb ook mijn andere merrie met High Five gedekt. Vandaag scannen :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-18 11:20 



 
Profiel   

Ons High Five veulen ingewikkeld zich heel fijn. Op de foto is hij 3 maand oud, hij groeit er steeds mooier in :j

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 20:13 



 
Profiel   

Wat een knapperds!! Heerlijk zo'n vosje met veel wit, houd ik wel van.

Die van mij is inmiddels 1 jaar en staat sinds kort dichterbij huis. Is wel een joekel, zit nu net over de 160 (weet niet precies hoe groot) :evaw: . Evengroot als zijn half zusje die een jaar ouder is.
[ img ]

[ img ]

Heb even geen betere foto's, zal die binnenkort eens maken. Is echt een lelijke jaarling op het moment hahaha, zit geen vorm meer is maar is nog steeds doodbraaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 21:30 



 
Profiel   

Hier precies het zelfde (groot en echte jaarling)
Inclusief Tinker vriendje :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 09:44 



 
Profiel   

Kelan wat grappig, die van ons hebben ongeveer dezelfde afrekeningen haha. 4x wit en een bles :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 10:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 9 [ 210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen