Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen El Capone

 
Profiel   

Ohhh, wat zit daar een leuk koppie op! <3
Dat is wel een knapperd zeg :D. Je plannen zijn wel om haar te starten dan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 12:56 



 
Profiel   

Wat leuk Pearl dat hij zo goed gaat!
Haha die van mij is nog maar 1 maar ook een bodemloerder. :D
[ img ]

Ook een leuke el capone Jolanda!
En een fijn paard dus, dat is nog het meest belangrijk! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-18 17:56 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]


Momenteel doe ik even niks veelste warm. Planning ligt tzt starten. Ik wil ik graag naar de keuring om te kijken hoe ze beoordeeld word. Alleen is ze erg aan het groeien dus dit jaar werd het niks. Hopelijk volgend jaar. Verder ben ik voorzichtig met dr. Het is een merrie die zo graag alles goed wil doen dat ze wat sneller stress heeft als je haar corrigeert.
Maar ze is zo lief!! Geen kwaad in dr. Het blijft wel een jong paard..Met zo dr humor

Zag trouwens dat ik een type fout heb bij de afstamming..
El Capone x moreno x Ferro

https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/2001547/jillz

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 00:05 



 
Profiel   

Jolanda20 Jouw El Capone is ook al zo'n mooi type. Ja, met deze hitte doen wij ook niet veel met de paarden.
Ik heb eindelijk een rij foto van Jailitya weten te maken. Van gisteren. Even vlechtjes gemaakt ook, beetje oefenen voor als ze op wedstrijd gaat. Nog steeds heel braaf met opleiden. Maar nou heb ik ook wel een top amazone voor de jonge paarden, dus dat scheelt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 18:23 



 
Profiel   

Heb vandaag een standfoto gemaakt..
Hoop dat ze nog een beetje gelijk gaat groeien. Het is nu nog een beetje duikboot


Laatst bijgewerkt door jolanda20 op 20-05-22 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 22:17 



 
Profiel   

@Sparklingapp
Dat hoofd ook echt :'). Dat word nog wat, hahah!

@Jolanda
Leuk lijntje zo, in de afstamming.
En met die warmte herken ik. Hier is het ook hartstikke heet, dus rijden staat op een laag pitje. Dat ze alles goed willen doen herken ik ook! Dat heeft de mijne ook. Alles zo goed willen doen en maar blijven meedenken :'). Opzich ook wel fijn! Maar moet idd wel oppassen dat we niet teveel willen gaan doen. Hij is nog maar 4.
Hahaa, het is inderdaad nog wel een beetje een duikboot. Maar dat zal vast nog wel mooi rechttrekken!

@Judith
Top dat het zo goed gaat! Hoe groot is die van jou? Ze lijkt aardig groot, maar weet niet hoe groot de ruiter is? Haha

Ik zal binnenkort ook weer eens een standfoto maken. De vorige is al weer lang geleden. Die van mij is/was ook lekker in de groei. Vanaf vorig jaar Augustus 4cm gegroeid.. Van 1,64 naar 1,68 haha.
Verder doet die van mij het hartstikke goed! 15Juli nog concour gehad waar we 185 en 196,5 hadden en de teller stat nu op B+10. De bedoeling is om in September L te starten :j. Verder zijn we nu lekker aan t oefenen met trailerladen, laten wennen aan 'enge' dingen en zijn we zondag voor het eerst naar 't bos geweest :D.
[ img ]
[ img ]
Op deze foto lijkt 'ie wel heel klein onder mij. Maar we reden net de hoek door. Beugels heb ik ook al langer gedaan, want zat wel errug kort..
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-18 08:54 



 
Profiel   

Zo xPearl, wat een mooie verschijning is die van jou geworden. Het werk doet hem goed. Ik zal Jailithya van de week eens meten. Vorig jaar op de keuring was ze al 1.65m en ik denkt dat ze wat gegroeid is nog. De amazone is niet zo heel groot ook trouwens. Wij gaan proberen Jailithya klaar te krijgen om de IBOB te doen in november.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-18 06:13 



 
Profiel   

Hallo iedereen! Ik ben sindskort ook de trotse eigenaar van een leuke El Capone merrie. Ben wel benieuwd of jullie paarden ook laatbloeiers zijn? En hoe ze zijn qua karakter?

Mijn merrie is 3 jaar oud en nog wel heel erg 'puppypaard'. Verder is ze super braaf en aanhankelijk, wil wel graag aan hrt werk gezet worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-18 19:28 



 
Profiel   

Zo! Flink verschil Pearl! :) Veel meer paard geworden.
Balen van de blessure, wat heeft hij? In ieder geval beterschap voor hem!

Wopwop, ik ben ook benieuwd naar een foto, altijd leuk!

Die van mij was uit haar stal gesprongen, ik kwam aan en zag haar in de paddock, dus dacht dat ik de stal niet goed gesloten had, maar toen ik daar kwam zat die keurig dicht.
Toen zag ik krassen op haar benen en een zwelling tussen haar voorbenen, waarschijnlijk op gevallen..
Ze liep prima, dus ik dacht dat het wel weg zou trekken, maar na een week stond ze ineens met een soort basketbal tussen haar voorbenen en was de DA bang dat er een bloedvat kapot was en moest ze naar de kliniek.
Gelukkig viel dat mee, maar ze hebben heel veel moeite moeten doen om de zwelling onder controle te krijgen en uiteindelijk heeft ze er 3 weken gestaan. -O-
Belangrijkste dat het weer goed komt en er niks kapot is, maar die paarden blijven je verrassen, denk je alles super veilig in orde te hebben en krijg je nog van die rare fratsen.. denk dat ze naar haar vriendinnetje wilde die buiten in de groep liep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 19:28 



 
Profiel   

Hier gaat ook alles goed! Lekker aan het trainen. Ze is wat slap achter dus we zijn lekker bezig met balkjes lopen.

Ze is behoorlijk gaan groeien de afgelopen maanden. Nogsteeds beetje duikboot. Ze is super braaf en nogsteeds erg lief. Hoewel het een merrie is die soms onwijs eigenwijs is.



[ img ]


Laatst bijgewerkt door jolanda20 op 20-05-22 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 21:10 



 
Profiel   

Toen de tandarts kwam vorige week kwamen we erachter dat mijn merrie zelfs nog 4 melk tanden heeft.

hier onder een paar fotos

Dit was haar mei 2018
[ img ]

Dit is haar van de afgelopen weken.

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Ik vind haar zelf echt enorm op haar vader lijken (zelfde kleur, aftekeningen, bouw)

Ze is op dit moment 1.65, ik ben 1.80, dus ik hoop dat ze nog wel een beetje gaat groeien.

@xPearl ik hoop dat het snel weer goedkomt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 23:27 



 
Profiel   

@Jolanda
Wat een stoer paard zeg! <3

@Wopwop
Die is ook ruig zeg! Ook lekker draven en galopperen zo op de foto te zien!
En qua groeien is het lastig te zeggen natuurlijk. Sjaak is met een jaar 5cm gegroeid..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 10:59 



 
Profiel   

Jillz is nu tegen de 170 aan. Verwacht dat ze niet veel meer groeit. Ze is neerwaarts gebouwd. Iets teveel van moeders kant Jillz heeft ook nog 4 melktanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-18 22:01 



 
Profiel   

xPearl schreef
@Jolanda
Wat een stoer paard zeg! <3

@Wopwop
Die is ook ruig zeg! Ook lekker draven en galopperen zo op de foto te zien!
En qua groeien is het lastig te zeggen natuurlijk. Sjaak is met een jaar 5cm gegroeid..


Ik heb afgelopen week even wat beter foto's gemaakt.


[ img ]

[ img ]

Ze heeft inderdaad hele Fijne gangen. Haar kont gaat ook de lucht in op dit moment dus het lijkt erop dat er nog wel wat centimeters bij gaan komen.

Hoe gaat het nu met sjaak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 18:46 



 
Profiel   

jolanda20 schreef
Jillz is nu tegen de 170 aan. Verwacht dat ze niet veel meer groeit. Ze is neerwaarts gebouwd. Iets teveel van moeders kant Jillz heeft ook nog 4 melktanden


Ben je ook met haar naar een merrie keuring/test gegaan? Of ben je dit nog van plan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 18:48 



 
Profiel   

Nou dat was begin dit jaar de bedoeling.. Maar ze zag er niet uit
En ik weet nog niet of ik 2019 naar de keuring ga. Ik wil wel.. Maar haar bouw werkt nu niet echt mee.


Laatst bijgewerkt door jolanda20 op 20-02-22 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:23 



 
Profiel   

jolanda20 schreef
Nou dat was begin dit jaar de bedoeling.. Maar ze zag er niet uit
En ik weet nog niet of ik 2019 naar de keuring ga. Ik wil wel.. Maar haar bouw werkt nu niet echt mee.
[ [url=m/lGL0kq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohja dat is inderdaad wel een Dingtje. Beweegt ze ook wat op de kop daardoor? Of beweegt ze ook begoo waardoor het onder het zadel niet zo opvalt?

Mijn merrie heeft wat ongelijke voeten, ook erg jammer want voor de rest zit ze heel goed in elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 20:54 



 
Profiel   

Wat een stilte! Hoe gaat het met de paardjes? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-19 21:00 



 
Profiel   

xPearl schreef
Wat een stilte! Hoe gaat het met de paardjes? :D


Goed hoor, ze heeft wel 2 weekjes stil gestaan door vakantie en sneeuwval. Moet het nu weer oppakken, maar gaat helemaal goedkomen.

[ img ]

Hoe gaat het met sjaak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-19 22:52 



 
Profiel   

xPearl schreef
Hier gaat het goed! Eind december weer naar de dierenarts geweest voor de echo. Op de echo was niks meer te zien, wat betekende dat we weer mochten beginnen met rijden! *\o/*
Dus we zijn nu een maandje bezig met 'revalideren' en dat gaat goed! Hij loopt weer goed en ik heb mijn blije paard weer terug! :D Ook weer lekker in de wei, waar paardlief erg blij mee was! :j
[ [url=m/QCPCYi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VOSgzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn er nog niet, en waarschijnlijk neemt het revalideren wel tijd in beslag, maar we're back on track *\o/*


Fijn om te horen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-19 22:26 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de El capone's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 19:43 



 
Profiel   

Hier nog lekker aan het hobbelen.
Jillz is 50kg zwaarder geworden aan spier en voelt zich erg happy..
We zijn nu richting wedstrijden aan het trainen. hoewel ik dat heeeel erg spannend vind.

Qua groei.. nogsteeds duikboot. Komt ook niet meer goed verwacht ik. Heb het naast me neergelegd en stamboek opname in de boom gehangen.
Ik zie wel hoever we komen op wedstrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 22:15 



 
Profiel   

[ img ]
Hee! Hier sinds twee jaar ook een nakomeling van El Een merrie en heet Just diva

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 16:14 



 
Profiel   

Marjo88 schreef
[ [url=m/gmT7jx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hee! Hier sinds twee jaar ook een nakomeling van El Een merrie en heet Just diva

Wat een knapperd! Welkom! :D
Wat zijn je plannen met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 16:18 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik heb haar zelf beleerd, ze is echt een geweldig paard. Over het algemeen vrij nuchter, maar bepaalde kleine dingen kunnen wel heel erg spannend zijn. Helaas is ze erg klein gebleven, ik denk dat ze nu rond de 1.60m is, gelukkig ben ik zelf niet groot en is het voor mij helemaal geen probleem.

In de toekomst wil ik met haar wel de dressuur in, maar er moet dan eerst nog een trailer komen. En wie weet nog wel een keer een veulentje. Dat lijkt mij geweldig

Hieronder nog een paar foto’s de eerste is van twee jaar geleden toen in ik haar net had.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 16:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen