Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

HorSemolen ervaringen

 
Profiel   

Hoi,

Mijn haflinger krijgt momenteel Cavalor Pianissimo, echter ben ik ineens veel aan het tegenkomen van HorSemolen, iemand daar ervaring mee?

Paardlief is 10, wordt 3 a 4 x per week wel gereden daarna gelongeerd e.d

[ img ]

Ietsje oude foto, momenteel ander zadel, + weer wat kilootjes kwijt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-18 19:57 



 
Profiel   

Jill huijbregts voert dat. Je kan haar vast een berichtje sturen via bokt of byjill.eu

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-18 19:59 



 
Profiel   

Ik heb het even gevoerd.. de eerste zak seasons change ging aardig goed. De tweede zak, top easy gaf jeuk en een mokuitbraak. Gestopt dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-18 20:07 



 
Profiel   

Ik ben hier ook erg benieuwd naar! Mijn jonge paard mist over het algemeen wat vitaliteit en ben aan het orienteren op ander voer. De producten van Horsemolen lijken interessant voor mij maar ik kan nergens de ingredientenlijst vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 13:39 



 
Profiel   

Ik volg ook even, kwam het van de week tegen en gister op het WK jongen paarden even navraag gedaan vooral over de top easy. Ik heb een proefzak van 3kg meegekregen dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 14:40 



 
Profiel   

Ik heb ze weggegooid maar er zat vooral veel gerst in...denk dat dat bij mijn merrie de problemen gaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 23:07 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Jill huijbregts voert dat. Je kan haar vast een berichtje sturen via bokt of byjill.eu


Heb ik inderdaad gedaan, alleen nog geen reactie. Vandaar dat ik het topic ook gewoob opende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 01:17 



 
Profiel   

Ik heb ze een mail gestuurd met een aantal vragen, maar tot op heden helaas nog geen reactie ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 19:10 



 
Profiel   

Banyu schreef
kiwiwitje schreef
Jill huijbregts voert dat. Je kan haar vast een berichtje sturen via bokt of byjill.eu


Heb ik inderdaad gedaan, alleen nog geen reactie. Vandaar dat ik het topic ook gewoob opende.

Als het goed is moet er binnenkort een voervlog komen. Dat heeft ze in eerdere vlogs bekend gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 19:13 



 
Profiel   

Thanks, dat heb ik even gemist dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 19:21 



 
Profiel   

Nu alleen nog afwachten wanneer :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-18 19:26 



 
Profiel   

wellicht iemand ervaringen met supplementen?

Mijn paard krijgt van de dierenarts articulan. Maar zoek een goedkopere variant.

Dit is 2.5 kg voor 140€.
Doe er dan wel ongeveer 3 maanden mee hoor! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 14:44 



 
Profiel   

Ook zeer geïntereseerd maar vind dd website zeer onduidelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 15:56 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Ook zeer geïntereseerd maar vind dd website zeer onduidelijk


Jaa precies!

Duss medebokkers?? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 16:33 



 
Profiel   

Die onduidelijke website liep ik dus ook tegen aan.
Maar helaas blijft het op een automatisch antwoord na erg stil, na mijn vragen per mail.

Vind ik geen goede service......hoop dat het voer wel van goede kwaliteit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 17:08 



 
Profiel   

Ik vind het niet hebben van een fatsoenlijke website al een afknapper....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 19:02 



 
Profiel   

Hier geen reactie op een aanvraag voor voedingsadvies... Ik erger me er ook aan dat nergens iets over de ingrediënten te lezen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-18 19:35 



 
Profiel   

Vlog staat online.

https://www.youtube.com/watch?v=k_up1jBpqWY

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 17:44 



 
Profiel   

Dank je voor de link. Ik zal hem bekijken.
Maar ben dermate teleurgesteld in de service dat ik het niet ga voeren. Wacht nog steeds op reactie van hun kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 17:56 



 
Profiel   

Zag dat er twee topics over HorSeMolen lopen! Dus bij deze nog een keer mijn 'ervaring'.

Ik was erg benieuwd naar de voeranalyse en ingrediëntenlijst van hun veulenbrok (Q-line Junior) om te kunnen vergelijken. Heb hen daar dus ook over gecontacteerd en kreeg vrijwel meteen reactie maar het kwam er dus op neer dat ze enkel mijn telefoonnummer wilden hebben om met hun voerexpert te spreken over advies op maat. Ik hoef niks aangesmeerd te krijgen, dus heb vriendelijk bedankt. De voeranalyse en ingrediëntenlijst doormailen wilden ze niet doen...

Ik vind (zoals al een aantal keer aangegeven in dit topic) het dus ook erg jammer dat ze niet - voldoende - transparant zijn. Zo lopen ze imo toch een hoop klanten mis.

Een aantal mensen (oa idd Jill Huijbregts) zijn er wel erg tevreden van dus vandaar dat het mijn interesse nog steeds wel heeft, dus als ik de zak ergens in een winkel spot maak ik er wel snel een foto van. Maar ik vind het persoonlijk best veel gedoe voor wat voer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 18:01 



 
Profiel   

billionache schreef
Een aantal mensen (oa idd Jill Huijbregts) zijn er wel erg tevreden van dus vandaar dat het mijn interesse nog steeds wel heeft, dus als ik de zak ergens in een winkel spot maak ik er wel snel een foto van. Maar ik vind het persoonlijk best veel gedoe voor wat voer :+


Die wordt gesponsort, zou wat zijn als ze er niet tevreden mee was :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 22:28 



 
Profiel   

Ik ga het toch proberen! Voer haal ik over 2 weken. Ben benieuwd! Snelle en goede communicatie via whatsapp! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 22:51 



 
Profiel   

Libera schreef
billionache schreef
Een aantal mensen (oa idd Jill Huijbregts) zijn er wel erg tevreden van dus vandaar dat het mijn interesse nog steeds wel heeft, dus als ik de zak ergens in een winkel spot maak ik er wel snel een foto van. Maar ik vind het persoonlijk best veel gedoe voor wat voer :+


Die wordt gesponsort, zou wat zijn als ze er niet tevreden mee was :')


Als je de video's van Jill hebt bekeken dan weet je dat ze echt niet zomaar voor een beetje sponsoring haar paarden ander voer geeft. Ik vind de verandering van haar paarden door middel van het voer erg interessant , het is jammer dat het zo slecht verkrijgbaar is anders zou ik het zeker overwegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 13:23 



 
Profiel   

Banyu, met welk nummer App jij? Mag uiteraard via pb, want ik krijg geen contact.
Net vaste nummer en het nummer van Sandra op de website zijn niet in gebruik. Het nummer van Ralf wordt niet opgenomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 11:00 



 
Profiel   

Zijn mensen bekend met de Hosemolen Joint Gold, tegen over stelling van de Articulan?
Is dit zelfde werken, idee?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen