Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Clickertraining filmpjes!

 
Profiel   

Hoi!
Ik heb jullie hulp nodig!

Iemand (Carolien, denk niet dat ze op bokt zit) doet binnenkort een demo R+ (clickertraining) op een lokale manege en heeft er een standje. Er zal een tablet/laptop gezet worden die de hele tijd filmpjes afspeelt van mensen met hun paard die wat geleerd hebben met clickertraining.

Ik wil ervoor graag op youtube een afspeellijst maken met leuke filmpjes van jullie. Denk aan tandenflossen, ontworming, hoefjes geven, leuke kunstjes, dingen onder het rijden, ... alles kan :P
Maar er is nog heel weinig vrijheidsdressuur, dat ziet er vaak ook leuk uit! Hoeven geen lange filmpjes te zijn, 1 kunstje voor 20 seconden ofzo is ook prima !

Dit met de bedoeling dat mensen zoiets hebben van 'ohh leuk dat wil ik ook kunnen' of als je een probleem hebt opgelost 'oh dat probleem heb ik ook met mijn paard, en hoe lost die dat op??'

Daarbij is het ook nog leuk om zo een lijstje te hebben ter inspiratie :P

Hebben jullie niks op youtube, mag je het ook mailen naar selfslagh.gaelle@gmail.com of via wetransfer sturen bv en dan load ik ze zelf up :P

Tot nu toe heb ik wel wat filmpjes maar van niet zo veel verschillende mensen...
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... khQqlrGkOg

Er staan ook geitjes in, als je dit doet met een 'speciale' diersoort mag dat ook altijd :P Een hond die zit voor een koekje is niet meer indrukwekkend zeg maar :P Een kat die door een hoepel springt dan weer wel !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-18 11:46 



 
Profiel   

zoek anders een op hippologic op Facebook.
Leuke Nederlandse die nu in Canada woont (maar ook in NL wel clinics geeft) met onwijs leuke clicker inspiratie. Ze doet ook lama's, kippen en geiten, en volgens mij heeft ze ook wel eens een kat geclickert.

ninja-edit: dit is de facebook groep https://www.facebook.com/hippologics/?ref=br_rs

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 20:27 



 
Profiel   

Haha ja, ik ken haar :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 09:16 



 
Profiel   

Ik ga even voor je kijken. Als je een leuke ziet op mijn YT laat het even weten. Ik heb een playlist met VD
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 0D5G2RxRTa

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 19:07 



 
Profiel   

Toscanzahoeve in Aarschot,BE doet clickertraining met kippen. Misschien heeft zij nog wat filmpjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 19:21 



 
Profiel   

Ik verplaats je topic even naar TVG :) aangezien er in dit topic geen foto's staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-18 16:06 



 
Profiel   

Kies maar een van deze videos, of allemaal:



Opstijgen at liberty met clickertraining:



Veilig gedrag rondom voeren en voedertijd:



Zindelijkheidstraining met positieve bekrachtiging, voor als je ook zo lui bent als ik en geen zin hebt om na het rijden de hele bak door te speuren op zoek naar poep. }:0




Vliegenspray is geen probleem voor ons:


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 04:49 



 
Profiel   

Een compilatie van wat VD:


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 04:50 



 
Profiel   

Zalig!!
Weekend is voorbij nu, weet niet of ze er nog tussen zijn geraakt voor zondag!
Had het nogal druk met mijn herexamen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 19:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen