Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

 
Profiel   

Zo leuk <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 17:25 



 
Profiel   

Dankje :D <3

We hebben lure coursing gedaan! *\o/* Jarvis vond het zooooo gaaf! Ik heb weer genoten van hoe actief hij mee wilde doen. Hij snapte het direct, en heeft met zijn tweede run de volle 600 meter ronde gedaan.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Weer een sport die we dus af kunnen vinken, en in de toekomst zeker nog eens gaan doen!

Ik ben weer druk aan het werk momenteel. Dat houdt in dat ik momenteel weer even 5 dagen per week een paar uur per dag druk bezig ben. Bos zit er niet elke dag in daardoor, en om die reden ben ik gisteren heerlijk met hem het bos in gegaan. 2 uur lang onderweg geweest. Foto's gemaakt, gespeeld, en gezwommen <3
Maar, natuurlijk ook zo onze rustmomenten gehad :))
[ img ]

Om niet veel later weer te kunnen knallen <<)
[ img ]

En vandaag was de laatste dag dat het buitenzwembad open was voor dit jaar. Einde seizoen, en het laatste uurtje wordt gevierd met een doggy poolparty *\o/*
Daar moesten we natuurlijk bij zijn!
[ img ]

Meneer de badmeester :')
[ img ]

Maar hij heeft ook gezwommen! :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Het bad uit was een uitdaging, want dat was toch best nog wel een sprong. Niks wat een corgi niet kan overwinnen 8-)
[ img ]

Gevolgd door een afdroogsessie:
[ img ]
[ img ]

En nadat ik hem thuis had drooggeblazen, mocht er ook nog even geposeerd worden. Van een schone hond moet je goed gebruik maken :')
[ img ]
[ img ]

Trouwens, wij zijn zondag aanwezig op HE. Zijn er meer bokkers die we daar kunnen spotten die dag? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-18 22:36 



 
Profiel   

Super mooie foto's, ook die ene van Jarv dat ie in het bos ligt <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-18 08:04 



 
Profiel   

Oh man, z'n koppie heeft me elke keer weer <3 <3
Zijn blik is gewoon om te smelten, en hij heeft zoveel verschillende uitdrukkingen!

Wat is lure coursing als ik vragen mag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-18 08:20 



 
Profiel   

Dit legt het het beste uit :j


Het is officieel gezien een sport voor windhonden, maar er zijn clubs die het ook organiseren voor niet-windhonden :D Gelukkig mochten wij trainen bij de windhondenclub in de buurt :D Scheelt toch een hele hoop als je het eerst doet om te kijken of het wat is voor de hond :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-18 09:46 



 
Profiel   

Wat is het toch ook een knapperd! <3
End at zwemmen, heerlijk! Was ook echt iets voor Tara geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-18 09:50 



 
Profiel   

Aah wat een leuke foto's! :D
Ik moest wel even lachen om de zwemfoto's, hij vond het ongetwijfeld erg leuk maar hij kijkt een beetje van 'I've made a mistake.'. En daarna de afdroogfoto's en de geposeerde foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-18 11:17 



 
Profiel   

Mariett schreef
Aah wat een leuke foto's! :D
Ik moest wel even lachen om de zwemfoto's, hij vond het ongetwijfeld erg leuk maar hij kijkt een beetje van 'I've made a mistake.'. En daarna de afdroogfoto's en de geposeerde foto's <3

Ja he _O- Ik moet ook nog altijd lachen als ik hem zie zwemmen. Als het water onrustig is, gaan de oren plat zodat er geen water in komt :=
Maar ja, dan is de rest van de kop er ook gelijk zo ellendig bij :')

Ik ben morgen met Jarvis te vinden op HE. Mocht je er zijn, en je wil hem eens ontmoeten; kom dan even langs bij de welsh corgi stand! *\o/*

Vandaag hebben we nog model mogen staan bij een fotografie workshop. Hij heeft nog even lekker zijn energie er uit kunnen knallen <3
Ik heb hem vol op lopen jutten, en vervolgens aangemoedigd tijdens het rennen en springen. Dat levert plaatjes als dit op;
[ img ]
Powerhouse <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-18 21:47 



 
Profiel   

Jarvis! *\o/*

Ik moest net denken aan corgi's, toen moest ik denken aan Jarvis, toen ging ik dit topic opzoeken en toennn... ben ik gesmolten <3

Mijn vriend kent Jarvis nu ook. Ik moest hem toch even alle foto's laten zien :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 21:09 



 
Profiel   

Wat leuk! <3 Ik ben bevooroordeeld, maar ik snap je volkomen dat je bent gesmolten voor hem <3

Jarvis kan een nieuw trucje trouwens!
[ img ]
Buigen! :D

Niet dat het heel erg opvalt met die korte pootjes, maar toch :')
We hadden te vieren dat Ollie inmiddels een jaar Jarvis zijn trouwe sidekick is.
Dat vier je natuurlijk met een bot _O-
[ img ]

Maar nu moeten we niet denken dat Ollie zomaar aan de kant wordt geschoven hoor...Dat past namelijk nog altijd prima samen in de bek! :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 19:23 



 
Profiel   

Gisteren niet naar show geweest, de jaarlijkse cardigan show was er weer namelijk! Gezien mijn spanning van vorig jaar, en het feit dat ik nog op de reservelijst stond bij een meeting, maakte dat ik deze keer over sloeg. Op de vroege ochtend kreeg ik nog een berichtje of ik toch nog mee kon naar de meeting.
Jarv zijn kostuum had nog wat reparaties nodig, die van mij moest gecheckt worden, nagels van Jarv hadden weer even pedicure nodig....''whooooo heb ik wel genoeg tijd?! :oo ''

Gelukkig ging het verzamelen pas om 1 uur beginnen, dus ik heb de tijd kunnen vinden. Alles klaargemaakt, haren in laten vlechten, make-up op de bakkes gesmeerd, en daar gingen we dan.

Jarv was weer, zoals eigenlijk altijd ook bij mij, een heerlijk model. Beetje koekjes, Trixie, en hij was happy. De fotografen hebben mij er ook bij betrokken, en hoe gaaf is dit?! <3
Trots op mijn apekoppie *\o/* Dit zijn alvast de eerste foto's die binnen zijn komen, en ik ben nu al zo blij ermee! :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De fotografen hebben het ook voor elkaar gekregen mij voor de lens te krijgen. Ik vond het ontzettend spannend, maar ben zo blij dat ze het hebben gedaan :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ik ga volgende maand wel naar de show van de corgi club. Daar ben ik nog niet eerder geweest, en lijkt me wel weer een hele leuke ervaring :j Maar...ze vroegen ook om een kopietje van de stamboom.
Ik hoop dat het leesbaar genoeg is voor ze _O- Ik heb hem weer aan elkaar moeten plakken van dat avontuurtje toen Jarvis 16 weken was :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 09:20 



 
Profiel   

Die foto's!!!! Hoe leuk zijn die dan! <3 <3 <3
Echt super tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 09:24 



 
Profiel   

Ik had 1 foto al gezien op Instagram, maar de rest is ook zo gaaf! Wat een ontzettend mooi kostuum!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 16:53 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's! Ook die met zijn knuffel, echt ik smelt helemaal <3

En die foto's van jullie samen zijn ook super leuk! Jullie stralen echt zoveel blijheid uit! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 18:25 



 
Profiel   

Jaa, het was zo gezellig met jullie bij de meeting :D Ik ben blij dat je zo blij bent met onze foto's! Jullie staan er zo leuk op samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 11:21 



 
Profiel   

Bedankt! <3

Ik ben echt nog altijd zo blij dat we naar de meeting zijn geweest. Het was voor ons beide een magische dag, en ook beide waren we die avond helemaal gesloopt _O-

Ons jaarlijkse ADT uitje is ook weer geweest *\o/*
[ img ]

Dit jaar had hij de eer om op Marietje te mogen zitten :D

Voor de rest was het redelijk tam. Mijn rug is weer even zwaar ruk, ik maak meer uren, en ik lig na werktijd plat om verder uit te zieken van mijn halfslachtig aanwezige griepje :')
Dit jaar gaan we voor de revanche bij een clubmatch *\o/* Weten jullie nog over de stress die ik vorig jaar had, en dat ik de lijn weg gaf? Morgen gaan we er weer voor, en vandaag dus uitgebreid voorbereidingen getroffen. Jarvis heeft een complete wellness behandeling gehad :')
We zijn de dag begonnen met een pedicure, gevolgd door het ontharen (lees; wegknippen van de voetfloof) van de teenkussentjes. Daarna lekker in bad, lekker gewassen, en droog geblazen met de waterblazer. Na die tijd nog even de tandjes gepoetst, vitamine c tablet gehad, voorhuidcleaner gebruikt, en balansoefeningen gedaan om lekker losjes te zijn in het lichaam. Nog even wat stand geoefend, en vanaf dat moment lekker in de rust gegaan.

Ik ben dus ontzettend benieuwd naar morgen, vind het stiekem nog altijd erg spannend. Ik zie het maar als gezonde spanning :)) Alles ligt klaar voor morgen, en Jarvis is weer netjes gemaakt :D

Ter voorbereiding waren we ook alweer om de dag bezig met de flirt pole, en ook af en toe in het bos. Heerlijk om hem daar zo optimaal te zien genieten <3
[ img ]
[ img ]

Echter, soms ook minder. Al helemaal wanneer er een brutale chi op je af komt >;)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Eén van de beste borstel foto's van Jarv die ik heb kunnen maken so far, dus het was nog nuttig ook :))
Jarvis heeft de wijze keuze gemaakt om uiteindelijk weg te lopen van de situatie toen de chi bleef doorgaan, en signalen bleef negeren. Trots op puppenkind <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 23:29 



 
Profiel   

Ik heb de eer gehad om jullie gisteren in het echt te mogen bekijken :D denk ik :=
ik had je willen aanspreken, maar ik was niet 100% zeker dat jullie het waren, en kon zo gauw niet dit topic vinden om te kijken of jullie er zouden zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-18 08:30 



 
Profiel   

PureSG schreef
Ik heb de eer gehad om jullie gisteren in het echt te mogen bekijken :D denk ik :=
ik had je willen aanspreken, maar ik was niet 100% zeker dat jullie het waren, en kon zo gauw niet dit topic vinden om te kijken of jullie er zouden zijn :')

Haha _O- Mocht je nog eens twijfelen, gewoon doen :))

Weer even een leuk nieuwtje, want we zijn begonnen met wat nieuwe dingen *\o/*

We hebben genoten van het mistige weer. Wat zag het er prachtig uit, dit was in het bos waar de mist ook erg dicht was:
[ img ]
[ img ]

Maar ook de herfstkleuren zorgden weer voor mooie achtergronden <3
[ img ]
[ img ]

De sint heeft aangegeven dit pietje graag mee te nemen naar Spanje:
[ img ]
Maar dan zou ik hem te veel missen O:) Dus dat deed de sint maar niet _O-

Verder hebben we nog een foto nagemaakt. Van prins naar koning <3
[ img ]
[ img ]

Hebben we het ''less is more'' projectje weer eens geprobeerd:
[ img ]

En toen begon het wachten op de uitslag %)
We hadden namelijk dinsdag de 11e een afspraak bij de dierenarts! De eerste gezondheidsonderzoeken zouden beginnen, de röntgenfoto's! Ik heb echt verschrikkelijk in spanning gezeten. Ten eerste al de stress van tevoren. Want wat bleek? Ik heb heel braaf al mijn formulieren bewaard die ik destijds van de fokker heb gekregen. Ik heb ze iets té goed bewaard, want 1 van die formulieren bleek op de post te moeten voordat hij 6 maanden oud zou zijn _O- Iets met een eigendomsbewijs O:)
Ik dus op de maandag (de 10e :+ Dus 1 dag voor de afspraak, want ik kwam er op vrijdagavond pas achter dat ik het aanvraagformulier had, niet het eigendomsbewijs zelf :') ) nog het RvB (Raad van Beheer) gebeld. Dingen nagevraagd, via de mail in ieder geval hem alvast over kunnen zetten op mijn naam. Daarna dierenarts weer gebeld dat het in orde was, waarna ik weer het RvB terug moest bellen om na te vragen of ze er echt geen probleem mee hadden dat het officiële formulier er nog niet bij zit _O- Was gelukkig geen probleem, en dus kon de afspraak gewoon door gaan *\o/*
Geen foto's kunnen maken tijdens de afspraak, want ik mocht meehelpen :D Jarvis was echt ontzettend braaf. Liet alles gewoon toe, in welke vreemde houding hij dan ook moest liggen...en die waren af en toe vreemd. Hij had in ieder geval zijn rek en strek oefeningen wel weer gehad voor de dag, en die was nog maar net begonnen (9 uur 's morgens was onze afspraak namelijk :)) ) .
Een fokster vond het al ''dapper'' dat ik op dinsdag foto's liet maken, want het duurt tot maandag voordat ze de foto's zouden gaan beoordelen. Ik dacht dat het wel mee viel, maar ik heb me de eerste 4 nachten toch beroerd geslapen :') Vreemde dromen, ''wat nou als'' etc. Toen ik die gedachte kon loslaten, gingen de laatste 2 nachten gelukkig soepeltjes. En toen was het maandag, de dag des oordeels! Letterlijk _O-
Ik klikte de uitslagen open op de site van het RvB, en slaakte een klein gilletje van blijdschap!
HD-A, norbergwaarde 40 (Een indicatie voor de kwaliteit van de heupgewrichten is de zogenaamde "Norbergwaarde". Hoe hoger de Norbergwaarde, hoe dieper de kop van het bovenbeen in de kom van de heup zit. Als de kop diep in de kom zit, dan zit dat vaak goed stevig en is er minder kans op botwoekeringen en andere problemen. Bij een normaal heupgewricht ligt de Norbergwaarde vaak tussen de 30 en 40). Super score! *\o/*

Pfoeh, 1 spanning weg...maar dan heb je nog die ellebogen. Vol spanning klik ik het volgende bestand aan. ED-vrij! Alles vrij! Helemaal perfect! Wauw! <3 *\%/*

Dus, deze onderzoeken hebben we gehad, en zijn we voor geslaagd :D Nu door voor de oogonderzoeken. Dat zal waarschijnlijk 17 januari pas plaats vinden, dus daarvan hou ik jullie natuurlijk weer op de hoogte :)

Het houdt, naast het eventuele fokken, natuurlijk voor ons ook in dat we naar hartenlust kunnen blijven sporten <3
[ img ]
Daar is Jarvis ook blij mee :')
[ img ]

Verder hebben wij natuurlijk ook genoten van de sneeuw. Samen met Ollie er op uit geweest, en Jarvis speelde voor sneeuwploeg :')
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En voor iedereen natuurlijk alvast fijne kerstdagen toegewenst <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 02:18 



 
Profiel   

Toppertje, super dat zijn scores zo goed waren. Op naar de volgende testen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 06:42 



 
Profiel   

Lekker laat, maar nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! _O-

Weer een positief nieuwtje; Jarvis heeft ook een goede score op de ogentest mogen behalen *\o/* Ook daarvan compleet vrij van alles! *\o/*
Oftewel, in theorie is hij nu klaar om ingezet mogen te worden voor de fok :D Kleine hondjes worden groot <3 Of nouja, ietsje groter in zijn geval _O-
[ img ]


We gaan gewoon even zien wat er gaat gebeuren. Ik ben vooral blij dat ik inderdaad een kerngezond hondje blijk te hebben <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 15:18 



 
Profiel   

Fijn dat ie gezond is!

Heerlijk die foto's, met dat knuffeltje ook nog steeds <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 21:20 



 
Profiel   

Super fijn dat hij helemaal gezond is! :D Wat een ontzettend fotogeniek beestje is het toch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 22:17 



 
Profiel   

Jaaa <3 Ollie blijft zijn favorietje <3
Dankjullie :D En ja, hij is zeker een fotogeniek beessie :))

[ img ]
Afgelopen zaterdag deze foto kunnen maken dankzij een vriendin die hem wel in stand wilde laten staan. Heel fijn, kon ik afstand nemen terwijl hij niet de hele tijd mij aan zou blijven staren _O-
Ik had deze foto inmiddels ook op facebook gezet, waarna de fokkker de foto weer heeft gedeeld. Ik vind het zo leuk om te zien hoe trots zij ook is op hem *\o/* Voor haar was het natuurlijk ook een hele fijne bevestiging dat de hond gezond is :D

Hier samen met zijn dinnetje, Tara <3
[ img ]

En als vriendjes doen ze veel samen :=
Samen mooi zitten;
[ img ]

Samen liggen;
[ img ]

Samen spelen;
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En natuurlijk samen springen :))
[ img ]

We hebben het zwemmen inmiddels ook weer opgepakt *\o/* Elke week mag hij weer een half uur baantjes trekken, en hij heeft er alweer van genoten afgelopen vrijdag <3
Ik ben inmiddels voor het eerst naar de sportschool geweest. Ik vind dat als ik zo goed om zijn gezondheid denk, ik dat ook bij mijzelf mag/moet gaan doen :j Samen fit worden, zodat we weer samen kunnen gaan sporten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 13:23 



 
Profiel   

Die foto's samen met Tara zijn echt om te smelten <3

En samen fit worden klinkt als een goed voornemen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-19 19:19 



 
Profiel   

AnnickT schreef
Die foto's samen met Tara zijn echt om te smelten <3

En samen fit worden klinkt als een goed voornemen :j

Zo schattig die twee <3

Zijn,(van Tara gekregen) frisbee is inmiddels ook erg geliefd :))
[ img ]

En zoals je kan zien, hebben we een nieuw speeltje <<) Wat Jarvis hier draagt is het Xdogvest *\o/* Anderhalf maand op gewacht, maar hij is er _O_
[ img ]

Het vest moet zorgvuldig opgebouwd worden, en als hij er klaar voor is gaat er gewicht in :D Helpt mee aan een goede spieropbouw, en zet de hond extra aan het werk waardoor hij zowel mentaal als fysiek moe wordt :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Jarvis heeft een kleine blessure gehad eventjes geleden. Na het spelen in de sneeuw kwamen we zonder problemen thuis, maar na het slapen werd hij flink kreupel wakker. We hebben even goed rust gehouden, bij de osteopaat langs geweest, en inmiddels is alles weer goed :D
Wel bouwen we alles rustig weer op, dus nog even geen flirt pole en sprongen, maar een paar minuutjes rennen en rustig opbouwen met het vest kan geen kwaad :D
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 15:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen