Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 116 [ 2882 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

 
Profiel   

Naar aanleiding van dit topic: [HTT] Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Werd ik ook nieuwsgierig naar zo'n topic, maar dan met badkamers.

Wij gaan over een maand beginnen met onze nieuwbouw woning. De keuken hebben we uitgezocht. Nu nog een badkamer. Goed, maar waar kopen jullie tegels en sanitair? Wat kostte het?

Brand los!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 21:06 



 
Profiel   

Dit topic volg ik even. Toekomst plan is om de badkamer aan te pakken, hij is heel netjes hoor, maar ik mis toch mn bad. Maar eerst even kostenplaatje helder krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 21:15 



 
Profiel   

Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 21:38 



 
Profiel   

Leuk topic :D
Ik ga over 2 weken voor de badkamer en tegels kijken. Wil daar toch wel onder de 4.500 blijven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 21:41 



 
Profiel   

Mijn man is zelf de badkamer aan 't maken. Ik durf nog geen foto's te plaatsen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 21:53 



 
Profiel   

Zelf maken is hier een no-go. Maar ik kan dan weer andere dingen heel goed :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 21:54 



 
Profiel   

ik volg ook even, wij moeten de badkamer op niet al te lange tijd ook gaan vervangen. idee is dat we we wel vrij veel zelf gaan doen, vooral ook om de kosten te drukken

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 06:44 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee, onze badkamer wordt volgende week verbouwd. We zullen net onder de 10000 blijven inclusief materiaal en montage.
We hebben dan een enorm hoekbad van 420 liter, wastafelmeubel met kast, wc, verwarming en douche.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 06:56 



 
Profiel   

Oh, en tegels. Kon mijn post niet meer aanpassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 07:53 



 
Profiel   

Wij zijn ook een plan voor de badkamer aan het maken. Vind het ook ontzettend lastig om in te schatten wat het kost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:00 



 
Profiel   

Ik volg ook. Wij willen ook onze badkamer aan gaan pakken en ik heb ook geen idee van waar te beginnen en de prijsindicatie. Ik wil graag licht, fris en toch wat apart, dus geen standaard wit, zwart en grijs.

Inloopdouche, mooi groot wastafelmeubel met opbergruimte en eventueel nog smalle kast ernaast en ruimte voor wasmand, kleding ophangen. Toilet zit ernaast in een aparte ruimte, maar moet dan ook wel gelijk gedaan worden in dezelfde stijl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:21 



 
Profiel   

En ik volg ook. Rond mei willen wij de badkamer gaan aanpakken.
Het wordt in ieder geval een grote douche met schuifdeur en een toilet (zit er nu nog niet). :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:23 



 
Profiel   

Misschien ook handig om erbij te vermelden of je de badkamer hebt laten plaatsen, of alles/deels zelf gedaan hebt (of een opsplitsing tussen materiaalkosten en uurkosten?).
Maakt nl een groot verschil :D

Wij gaan volgende zomer onze badkamer volledig renoveren, dus ik volg mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:24 



 
Profiel   

_Kellyy schreef
En ik volg ook. Rond mei willen wij de badkamer gaan aanpakken.
Het wordt in ieder geval een grote douche met schuifdeur en een toilet (zit er nu nog niet). :)


Ik ga zeker ook nog laten kijken of er bij ons nog een toilet in zou kunnen. De ruimte is er wel, denk ik, maar hoe het zit met afvoer weet ik niet. Een appartement is daar vaak niet erg handig voor ... Ik mis het toilet in de badkamer, ben het zo gewend in ons huis hier in Spanje, elke badkamer heeft gewoon zijn eigen toilet hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:38 



 
Profiel   

Ik vroeg me al af waar zo'n topic bleef :+
Ik volg het andere topic al, maar wil deze ook graag volgen. Niet voor nu maar voor in de toekomst zouden we graag een nieuwe keuken en badkamer plaatsen dus wel fijn om hier wat info op te doen! :j
Komt er ook nog een 'tuinvernieuwing' topic? *\o/* :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:40 



 
Profiel   

leuk! Wij hebben hem zelf geplaatst, alle spullen hebben we van Sanitairkamer vandaan. Hebben goed meegedacht en toen we een probleem met de tegels hadden hebben ze dat vrij netjes opgelost. Ik zal vanmiddag een foto plaatsen. Wij hebben een groot bad (1.80m), douche, tegels (vloer en muur) wandmeubel en 3 wc's (voor het hele huis ;) ) voor 5.000 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 11:17 



 
Profiel   

Onze badkamer wordt vernieuwd as we speak. We laten alles doen, vriend heeft er geen tijd voor en met een kleine in huis ga ik ook niet uitgebreid klussen. De badkamer komt in een ruimte die daarvoor geen badkamer was, dat betekent dat alle leidingen en afvoer nieuw aangelegd moeten worden. Totaalprijs ongeveer 12.000 euro. Het is niet eens een grote ruimte, ongeveer 2 bij 3 en er komt een ruime inloopdouche, toilet en wastafel in. Voor die prijs wel marmeren vloeren en afwerking en zwarte design kranen en douchekop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 11:47 



 
Profiel   

BertBaley schreef
Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[img*]m/EVuLzv.jpg[/img]

[img*]m/Db4qqj.jpg[/img]


Wat gaaf! Hoe doet dat beton spul zich als het nat wordt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:08 



 
Profiel   

Afgelopen maanden laten doen :+

Tegels en matjes komen van Hornbach. Meubels en glaswand van X2O. Regendouche en radiator van Hudson Reed (goed spul en veel goedkoper dan in de badkamerwinkels).
Zal before, tijdens en after plaatsen :+
€10.000/€12.000,- incl manuren. Wij hebben alles laten doen, er moest gestuucd worden, leidingen gelegen worden, vloerverwarming ingelegd worden, riool gelegd worden etc omdat wij een halve slaapkamer erbij betrokken hebben.

Voor:
[ img ]

Tijdens:
[ img ]

Resultaat :D :
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We hebben nu 2 nachten in ons nieuwe huis geslapen en de badkamer voelt echt alsof we op vakantie zijn in een heel chique hotel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:17 



 
Profiel   

BertBaley schreef
Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[ [url=m/EVuLzv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Db4qqj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw werkelijk prachtig!!

Wij hebben in het nieuwe huis de badkamer ook compleet moeten renorveren.
We hebben de badkamer wel zelf geplaatst, daarop hebben we een hele hoop kosten kunnen besparen. Wij vielen echt achterover van de plaatsing kosten. Stel je hebt een badkame rvoor €4000,- komt daar rustig nog eens €4000,- bij voor het plaatsen. Leidingen verleggen en elektra aanleggen hebben we wel laten doen, maar dit waren de kosten niet. Je kan dus ook overwegen spullen te komen bij badkamer boer en een aannemer zoeken die hem plaatst, ben je goedkoper uit.
Voor al het materiaal betaalde wij €5500,-
Tegels, bad, regen douche, loshangend toilet, spiegel verwarmd en met licht, kastje, wasbakkom,kraan, douche scherm op maat, radiator. De badkamer komt bij Sanisale vandaan, deze waren qua kosten het beste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:23 



 
Profiel   

Ga dit volgen. Wij zijn druk aan het sparen om volgende zomer de badkamer te doen. We hebben een kleine badkamer (foto's volgen als ik heb opgeruimd haha) hoeft alleen een douche in met deuren die je weg kan klappen. En een mooie wastafel met kastjes. Dan is de badkamer vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:34 



 
Profiel   

Leuk deze ga ik volgen.
Volgend jaar zomer als we op vakantie zijn gaan wij het laten doen.
Hebben nu een bad en dat willen we eruit en een grote inloop douch voor op de plaats.

Hoe zit het met zo’n regendouche?
Heb begrepen dat het niet overal kan ivm te weinig druk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:37 



 
Profiel   

Oh leuk! Ik wil over een tijdje ook mijn badkamer laten doen. Maar ik heb maar een klein badkamertje. Past net een douche in en een WC. Kleine wastafel. Toch zat het arbeidsloon al over de 3000 euro heen. Los van de materialen. Dus ik wacht er nog eventjes mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:44 



 
Profiel   

Momo94 schreef
BertBaley schreef
Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[img*]m/EVuLzv.jpg[/img]

[img*]m/Db4qqj.jpg[/img]


Wat gaaf! Hoe doet dat beton spul zich als het nat wordt?


Dankjewel! Goed hoor :j , zit een speciale 'coating'? overheen! Makkelijk schoonmaken ook :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:51 



 
Profiel   

xandra88 schreef
BertBaley schreef
Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[ [url=m/EVuLzv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Db4qqj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw werkelijk prachtig!!

Wij hebben in het nieuwe huis de badkamer ook compleet moeten renorveren.
We hebben de badkamer wel zelf geplaatst, daarop hebben we een hele hoop kosten kunnen besparen. Wij vielen echt achterover van de plaatsing kosten. Stel je hebt een badkame rvoor €4000,- komt daar rustig nog eens €4000,- bij voor het plaatsen. Leidingen verleggen en elektra aanleggen hebben we wel laten doen, maar dit waren de kosten niet. Je kan dus ook overwegen spullen te komen bij badkamer boer en een aannemer zoeken die hem plaatst, ben je goedkoper uit.
Voor al het materiaal betaalde wij €5500,-
Tegels, bad, regen douche, loshangend toilet, spiegel verwarmd en met licht, kastje, wasbakkom,kraan, douche scherm op maat, radiator. De badkamer komt bij Sanisale vandaan, deze waren qua kosten het beste.


Dankjewel voor het compliment!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 13:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 116 [ 2882 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 116  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen