Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Up to Date

 
Profiel   

Afspuiten en een plas vindt hij niet zo boeiend, maar zo'n waterbak is toch hele andere koek. Nooit geprobeerd dus heb geen idee hoe hij reageert, zou het ook best fantastisch grappig kunnen vinden :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-17 20:32 



 
Profiel   

Hoe groot zijn die van jullie geworden? Glenn is nu 6 en ik schat hem op 1,75.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 12:56 



 
Profiel   

Emilia schreef
Hoe groot zijn die van jullie geworden? Glenn is nu 6 en ik schat hem op 1,75.


Ezrah is ongeveer 1.71M

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 13:15 



 
Profiel   

De mijne is rond de 165 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-17 14:24 



 
Profiel   

Die van mij zal denk ik rond de 1.67 worden. Merries groeien gewoon wat langer door

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 20:43 



 
Profiel   

Hier een foto update van mijn alweer 6 jarige Glenn. Ben nog steeds super blij met hem. Ik heb nog nooit zo'n braaf paard gehad. We zijn nu in het totaal 3 x L1 gestart en we hebben 9 winstpunten.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 13:08 



 
Profiel   

Fijn paard Emilia!

Mijn gupje deed het gister weer super in Geesteren! Foutloos rondje in het M en nog een volgprijs.
Heel stiekem denken we al een internationaal 1*-concours als hij zo blijft ontwikkelen :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-17 13:31 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Kind Of Magic (Up to date x astrello x Cavelier) is al weer 2 (heb hem sinds hij 3,5 maand jong was). Hij groeit als kool. Vind alles leuk en is heel koel in zijn hoofd. Hij heeft wel een eigen willetje maar super eerlijk. Ik vind het geweldig om te kunnen meemaken hoe hij zich ontwikkeld. Ben heel benieuwd hoe het over een paar jaar gaat als ik er op ga!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 10:06 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Dit is Hopefull Lady! (Up to Date x Krunch de Breve) Enorm lief dier, leergierig en niet snel onder de indruk! Ze is nu 5 jaar en net een jaartje van mij. Ik ben helemaal dol op haar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 10:54 



 
Profiel   

snorfsels schreef
[ [url=m/XJpsvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UJryhR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is Hopefull Lady! (Up to Date x Krunch de Breve) Enorm lief dier, leergierig en niet snel onder de indruk! Ze is nu 5 jaar en net een jaartje van mij. Ik ben helemaal dol op haar <3


Wauw alsof ik mijn paard zie <3 (naja officieel verzorg/bijrijdpaard)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:33 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Ze hebben allemaal het zelfde hoofdje beetje :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 14:47 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Wat leuk om over al deze nakomelingen van Up To Date te lezen! Ik en mijn zussen hebben er samen ook een, Dieter C (Up To Date x Voltaire) van 2008! Een enorme lieverd van 1.78, ook wel Pieter genoemd. Hij is een vos met lichte manen en staart en her en der een witte stip in zn vacht! Helaas geen schimmel dus, maar wel erg knap :) Wij hebben hem ook bij Stoeterij 't Centrum vandaan! Binnenkort maken we ons M2 debuut:) Hieronder een paar foto's van onze Pieter

groetjes Noortje

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 14:48 



 
Profiel   

lovelucky schreef
Allereerst, ik ben echt al een eeuwigheid niet meer op bokt geweest, dus mijn profiel is alles behalve up to date :+
Wat een ontzettend leuk veulen emilia, ziet er erg goed uit! En vind jouw ruin ook echt onwijs stoer annevs! Heel apart kleurtje heeft hij nu!
Zelf ben ik sinds november 2010 eigenaar van mijn eerste echt eigen paard:

Capital Challenge C (oftewel Cach, afkorting uit te spreken als Catch, maar meestal gewoon Schaapie)
Up to date x Voltaire
Ruin
14-05-2007
Schimmel

Ik heb hem gekocht op de fokkerij waar ik gewerkt heb en het was liefde op het eerste gezicht. De eerste keer dat ik daar kwam was hij de enige van de circa 60 paarden die mijn aandacht trok en die ik een aai gegeven heb. Toen ik daar eenmaal aan het werk ging, heb ik gevraagd of ik naast mijn werk wat met hem mocht doen (hij was een beetje weggestopt kindje). De eerste keer had ik hem even aan een halstertje gelongeerd, toen ik hem losmaakte om nog even te kunnen rollen liep ik naar de uitgang van de bak, hij liep achter me aan en legde zijn hoofd op mijn schouder met zijn ogen dicht, je begrijpt VERKOCHT!

Sindsdien heb ik hem rustig aan (opnieuw) zadelmak gemaakt en daarna een tijdje rustig aan gedaan (lekker naar buiten etc.). Sinds een paar weken zijn we eigenlijk pas echt serieus aan het werk. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een paard is met een geweldig karakter: stal ontzettend lief en aanhankelijk en met rijden een echte doorzetter met pit in zijn donder. Ik ben verliefd!
Ben heel benieuwd of andere up to date's ook dit karakter hebben.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]




misschien zijn ze wel directe broers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 14:56 



 
Profiel   

nschravemade schreef
[ [url=m/ryWddC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/flmqpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GDmpbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VUpLg7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk om over al deze nakomelingen van Up To Date te lezen! Ik en mijn zussen hebben er samen ook een, Dieter C (Up To Date x Voltaire) van 2008! Een enorme lieverd van 1.78, ook wel Pieter genoemd. Hij is een vos met lichte manen en staart en her en der een witte stip in zn vacht! Helaas geen schimmel dus, maar wel erg knap :) Wij hebben hem ook bij Stoeterij 't Centrum vandaan! Binnenkort maken we ons M2 debuut:) Hieronder een paar foto's van onze Pieter

groetjes Noortje


Wat leuk! Hoe is zijn karakter? Wat tof dat je al M2 start binnenkort. Dressuur met mijn Up-to-date is nog wel een uitdaging. Ze is zooooo snel afgeleid

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 15:11 



 
Profiel   

Hij is een ontzettende goedzak, de hele stal is gek op hem! Toen we bij stoeterij t centrum gingen kijken voor een paard liepen we vooraf alvast een rondje door de stal, we kwamen onbewust langs pieter en hij legde zo zijn hoofd op mijn schouder! Hij was toen 5 jaar en we waren direct gek op hem:)
Springen is gek genoeg niet zijn beste kant, ondanks dat hij er wel enthousiast van wordt is hij een beetje onhandig en klungelig haha! misschien als we er extra aandacht aan geven dat het dan nog wat zou kunnen worden, maar we houden het voor nu nog even bij de dressuur.

Gaat het springen bij die van jou wel goed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 15:20 



 
Profiel   

[ img ]


dit weerspiegelt zijn karakter best goed haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 15:24 



 
Profiel   

Wat leuk om hier weer wat te lezen. Met Glenn gaat het echt super goed. We hebben niet veel wedstrijden gereden maar we mogen inmiddels M1 starten. Hij is echt super lief en makkelijk. Alleen dekens blijven niet gespaard. Hij sloopt ze allemaal :)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 19:44 



 
Profiel   

Dieter is net mijn gupje qua karakter zo te lezen :D Dat is ook zo'n goedaardig dier!

Mijn twee jonge up to dates zijn ook thuis! de 2,5 jarige hengst voor het eerst aan de longeerlijn gehad en lijkt net zo intelligent en meewerkend als zijn grote broer en zus. De 3,5 jarige is net terug van het zadelmak maken. Heel leuk om een keer 3 volle broers/zussen te hebben :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-18 22:39 



 
Profiel   

Ik heb mijn up to date vorig jaar verkocht. Een goed paard met voor mij teveel karakter en niet geschikt voor wat ik wilde. Ze is nu 5 en wordt internationaal gestart op 1.20 niveau in Oostenrijk. Ben mega trots dat ik haar de beginselen heb bijgebracht
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-18 19:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen