Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Haii bokkers!

In mijn woonplaats heeft de app too good to go app eindelijk locaties toegevoegd. Ik ben al langer nieuwschierig want het concept klinkt erg interessant!

Zijn er al bokkers die ervaring hebben met bestellingen via de app?
Hoe is de kwaliteit/prijs verhouding? Is het de moeite waard! Zag er al leuke locaties tussen zitten.

Ik ben vooral ook benieuw wat jullke weten te scoren en voor welke kortingssprijs ook!

Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 19:26 



 

Je weet van tevoren nóóit wat je krijgt.
Dat is het hele concept. Je krijgt wat anders weg zou gaan.
Je doet dus geen bestelling en je hebt geen invloed op wat je "scoort".
Heb je je een beetje ingelezen op de app al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 19:31 



 
Profiel   

In het bezuinigen op je boodschappen topic hebben we het ook over deze app.

Ik heb het geïnstalleerd alleen nog niet gebruikt omdat ik het niet kan ophalen op de tijden die op de app worden geplaatst. Het concept vind ik verder wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 19:37 



 
Profiel   

Inderdaad in het topic van bezuinigen op boodschappen, heeft iemand een keer een foto geplaats maar...... elke winkel/ bedrijf en zaak geven dat wat over blijft... dus het kan elke dag anders zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 19:40 



 
Profiel   

Ik heb inderdaad foto's geplaatst op verzoek van gebruikers die in hun omgeving benieuwd waren of ze daar ook Too good to go bedrijven hebben. Het aanbod verschilt inderdaad per dag maar dat maakt het vind ik ook weer leuk omdat je zo elke keer nieuwe dingen kan proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 20:05 



 
Profiel   

Ik vind het een heel goed initiatief en houd de app al een tijdje in de gate. Ik zie dat er nu ook initiatieven hier in de buurt zijn dus tijd om de app nog beter te volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 22:18 



 
Profiel   

Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ga hier wel gebruik van maken! Ziet er onwijs goed uit! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:40 



 
Profiel   

Ik lees hier wel even mee dan, had er ook al een vraag over gesteld in dat andere topic, maar misschien komen hier nog wat ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:44 



 
Profiel   

Ik maak er gebruik van!

Kwaliteit van het voedsel wat je krijgt is altijd erg goed, alleen de exacte soort dingen die je krijgt weet je nooit dus daar kan wel eens iets tussen zitten dat je denkt, mwoah... Zelf nog niet gehad maar hoor het wel eens van anderen.

Had laatst 4 stukken plaatpizza (echt grote stukken, 1 daarvan zit je vol genoeg van als avondmaaltijd) voor in totaal 4 euro. En al een paar keer sushi gehaald, 6 euro voor een hoeveelheid sushi waar je echt helemaal vol van zit die ik niet eens altijd in 1 keer op krijg :o Zon hoeveelheid betaal je normaal 25 euro voor. En ook wel eens bij bakkerijen wat dingen gehaald, hele broden en lekkere losse broodjes samen ook voor een paar euro in totaal. Kost anders ook 3 keer zoveel.
En dus altijd heel erg lekker en kost bijna niks in verhouding wat je ervoor krijgt :j Verbaas me elke keer over de hoeveelheden die ik krijg voor zo weinig geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:52 



 
Profiel   

Ik maak regelmatig gebruik van de app. Hier in de buurt zitten voornamelijk bakkers die meedoen en verderop sinds kort ook de ekoplaza.
Heb tot nu toe alleen bij de bakkers wat gehaald. Meestal is het wel de moeite waard. Bij de ene bakker is het meer dan bij de andere. Meestal zit er 1 gesneden brood in, wat kleinere broodjes / worstenbroodjes / pizzabroodjes en soms wat koeken. Echt taart heeft er bijv nog niet ingezeten.
De laatste keer hadden wij voor €3,99:
1 gesneden tijger wit, 1 groot bruin ongesneden, 2 witte en 2 bruine harde bolletjes, 2 pizzabolletjes, 1 worstenbroodje en 1 kaasstengel.

Daarvoor bij een andere bakker hadden wij voor €3,95
1 gesneden volkorenbrood, 1 ongesneden rozijnennotenbrood (?), 4 hamkaascroissanten, 1 pizzabroodje, 1 grote focaccia.

Meestal haal ik een een blik soep bij en kunnen we 1 of 2 avonden ervan eten. Gesneden brood gaat in de vriezer.
Ik vind het een ideale app. Hoop dat de slager / viswinkel / groenteboer hier op het centrum ook nog mee gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 08:56 



 
Profiel   

Hier in Denemarken bestaat deze app al een een flinke tijd. Ik woon in regio Kopenhagen, dus er zijn veel bedrijven die mee doen.
Ik maak er regelmatig gebruik van, zo kan ik nieuwe dingen uitproberen. Daarnaast is eten hier duur, dus als ik het goedkoper kan krijgen graag! Het is een verassing wat je krijgt, maar er staat hier altijd wel beschreven wat je zo ongeveer kan verwachten.
Ik haal vaak bij de rotisserie, vaak kippenpoten en salades enzo. De porties zijn daar ook best groot, dus daar kan ik dan met mijn vriend van eten. Ook een keer bij de slager gedaan, maar die is altijd snel uitverkocht. Of koffietentjes waar ze sandwiches en salades hebben, dan heb ik lunch voor de volgende dag. Verder zijn er hier ook veel bakkers die meedoen.
Of heel wat hotels, waar je dan na het buffet zelf je bakje mag vullen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:05 



 
Profiel   

Klopt het nou dat je alleen met creditcard kan betalen, of zag ik dat verkeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:11 



 

Hier vlakbij zit een Mercure hotel wat meedoet. Ik heb het nog niet geprobeerd, ik weet niet of ik dat überhaupt ga doen, maaaaaaar, daar mag je dus van alles wat over is van het buffet je keuze maken en je krijgt een flesje van hun voor sap en een meeneembeker voor koffie, voor 4.49.

Betalen is idd alleen via de app met creditcard mogelijk.

https://toogoodtogo.nl/nl/blog


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-10-18 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:11 



 
Profiel   

Wat is dit precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:18 



 
Profiel   

Wat een tof initiatief... helaas echt niets in mijnn omgeving...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:19 



 
Profiel   

Ik heb helaas geen creditcard. Want vind het een heel mooi initiatief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:22 



 
Profiel   

De vorige keren heb ik met Paypal betaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:24 



 
Profiel   

Je kan ook met Paypal betalen, maar dat wordt in eerste instantie niet duidelijk aangegeven!

Ik heb nu twee keer wat gehaald bij een salade/broodjes zaak. We zijn vegetariër en krijgen soms ook wel eens wat met vlees erbij. Gelukkig zijn de honden er blij mee en eet mijn vriend het ook. Maar het is wel iets om rekening mee te houden, want wat je krijgt is een verrassing! De eerste keer was het echt ruim voldoende voor een avondmaaltijd voor twee personen, de laatste keer was het voor een persoon een leuke maaltijd. De hoeveelheid is dus ook erg wisselend, wat natuurlijk logisch is ivm wisselende overblijvers.

Ik vind het erg leuk, maar haal de laatste tijd liever wat bij de supermarkt voor hetzelfde geld. Alleen is het dan natuurlijk geen verrassing wat je eet :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:31 



 
Profiel   

Ah, ik heb geen van beiden, dus dan houd het voor mij op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:36 



 

Kayleigh__ schreef
De vorige keren heb ik met Paypal betaald.

Ohh mooi dat dat ook kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:37 



 
Profiel   

Ik ken TgTg ook nog vanuit Denemarken! Helaas nog geen deelnemende horeca in Eindhoven, maar dat kan vast niet lang meer duren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:38 



 
Profiel   

Hoe kun je weten waar bedrijven zitten zonder de app te downloaden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:40 



 
Profiel   

Klinkt heel leuk! Ik vind de website alleen niet zo duidelijk, ik zie hier dat je niet weet wat je krijgt maar volgens de site kun je wel zelf bestellen?

Of doel je dan op dat je naar plaats X toe gaat en daar een doosje/zakje eten meekrijgt en dat je dat niet weet? Ik neem ook aan dat je niet verplicht bent af te nemen of wel?

Het klinkt heel leuk maar ik ben veganist en ik zie het toch niet zitten om te betalen voor vlees, ook als ik het daarmee red van verspilling :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:47 



 
Profiel   

Ik vind het ook een goed initiatief, maar zelf ook vega. Dus dan moet ik even een oplossing vinden voor het vlees...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 09:52 



 

Hier (Amsterdam) is er ook bijvoorbeeld Eko Plaza, JuiceBrothers, plant based cheese en vanalles. Je kunt hier in ieder geval als vega(n) volgens mij ook wel een zaak vinden die mee doet.
Je betaalt vooruit, dus als je het ter plaatse toch niet wil euhh..... Geen idee, ik ben bang dat dat een gevalletje pech is? :(


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-10-18 10:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 10:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen