Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Military Boekelo 2018

 
Profiel   

Alik schreef
grinnik, of je wordt vrijwilliger en je hebt gratis entree voor twee en je kan vlakbij parkeren :P


Of je neemt de gratis kaartjes van kennissen die vrijwilligers zijn, en hebt alsnog gratis entree _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 11:03 



 
Profiel   

Paar jaar geleden ging ik met vriendin heen. We stonden in de rij voor de kassa voor kaartjes, toen een mevrouw mijn vriendin benaderde en zei "ik heb hier 2 vip kaartjes en vind het zonde als ze niet worden gebruikt; jullie interesse??".

Ja maar natuurlijk!!! Hartstikke bedankt!!!

Behalve dat we gratis kaartjes hadden, bleken ze ook nog eens geldig voor een onbeperkt súuuupergoed stamppot buffet incl. onbeperkt drank.
Dat was nog ns enorm mazzel hebben!!!

Beetje jammer dat ze daar erg lekkere wijntjes schonken (en ja dat was ook gratis en onbeperkt), en ik de BOB was, gezien vriendin geen rijbewijs had. :')

Maar de lol was compleet toen we de terugweg perongeluk in Duitsland belandden ipv thuis. Ik mocht de auto van m'n ouders toen wel meenemen, maar de navigatie/tom-tom niet. Route beschrijving uitgeprint en bordjes gevolgd. Ik blijf er bij dat dat éne bordje daar gewoon verkeerd stond :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 11:15 



 

Ik zou ook vooral geen laarzen aan doen morgen. Ik bedoel, in de zomer loop je toch ook niet met mooi weer op laarzen? :P
Ik doe mijn Stetson zomerhoed op :D Verder vooral lekker luchtig :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 11:52 



 
Profiel   

Hoe die mensen daar altijd gekleed zijn _O- Vind het maar hilarisch.
Ik kleed me gewoon normaal. Trek eigenlijk nooit lichte kleren aan bij paarden en ook geen hoge hakken. Met warm weer ook geen laarzen.
Dus het zal gewoon sneakers en een broek met shirt zijn. Misschien een vest, of bodywarmer. Ligt er ook even aan hoe de dag begint. En hoelaat we weg gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 11:55 



 
Profiel   

Ik trek een broek aan en een shirt :+ waarschijnlijk nog wel een jasje. Zonnebril op en gaan met die banaan :')

Welke schoenen ik aan doe weet ik nog niet zeker. Ik denk mijn stallaarzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 12:00 



 
Profiel   

Joolien schreef
Ik doe mijn Stetson zomerhoed op :D Verder vooral lekker luchtig :j

Oh die is mooi zeg! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 12:38 



 
Profiel   

Cioccolato schreef
Hoe die mensen daar altijd gekleed zijn _O- Vind het maar hilarisch.
Ik kleed me gewoon normaal.


't is maar net wat je normaal vindt natuurlijk :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 12:39 



 

Ik heb altijd sch**t aan de dresscode. Ik vind dat zo’n poppenkast. Een vriendin van me doet altijd haar houten klompen aan, die draagt ze graag en dat vindt ze het meest praktisch in de modder. Ben benieuwd wat ze dit jaar doet. Ik ga morgen op m’n sneakers en ik doe wat luchtigs aan. En ik ga zo nog even dressuur kijken in m’n spijkerbroek met shirtje. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 12:42 



 
Profiel   

Iig niet de dresscode die daar 'geld' *D _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 13:21 



 

Cioccolato schreef
Iig niet de dresscode die daar 'geld' *D _O-

Ja en 'duur' :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 13:22 



 
Profiel   

Ik ga morgen samen met man dochter en hond. Voor hond is het de eerste keer, voor mezelf heb ik het niet meer bijgehouden hoe vaak ik al geweest ben. Hoe vaak man en dochter zijn geweest weet ik ook niet. Hond is een witte herder van 10 maanden oud en waarschijnlijk dol enthousiast. Ik bekijk morgen ochtend wel wat ik aan doe. Zonnebril en zonnebrandspul gaat wel mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 13:34 



 
Profiel   

Dresscode haha daar doe ik niet aan.

Heb sketchers aan met donkerblauw en neon roze. Donkere spijkerbroek met een lichtblauw blouse actige top.
Met een bavaria pet en vest :)

Morgen zit ik te denken aan een korte broek :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 13:37 



 
Profiel   

Ik ga morgen! Mijn vader heeft een eigen bedrijf en krijgt elk jaar diverse vip kaarten aangeboden. En dit jaar was het zwarte cross of military en ik mocht kiezen <3 Vader vindt de cross een hele gave discipline dus we gaan gezellig samen. Dacht ga even zoeken naar een topic op bokt en gevonden dus. Maar wist dus niks over een dresscode haha. Ik dacht er zullen vast veel pennymeisjes in hun paardrijkleding rondlopen :)) _O- Ik doe gewoon een jeans aan en shirt met donsjasje die ik makkelijk weg stop. En goede wandelschoenen natuurlijk.

Is mijn eerste keer dus ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 13:44 



 

Ik heb trouwens nog een kaart beschikbaar voor €15.- iemand interesse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 13:56 



 
Profiel   

Kon je nou in een rugtas wat water meenemen? Ik weet het niet meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:23 



 

Ik ben ook wel benieuwd hoeveel er gecontroleerd wordt op zelf eten en drinken meenemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:45 



 
Profiel   

Kan me van voorgaande jaren niet herinneren dat daar ooit op gecontroleerd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:46 



 
Profiel   

Nee ik geloof ik ook niet. Maar zeef als ik ben, weet ik het niet meer zeker. Wou wel een flesje water mee nemen eigenlijk..
Koop altijd wel wat lekkers op locatie en ook wel wat meer, maar een flesje water mee vind ik wel net zo lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:48 



 
Profiel   

Wij hebben al jaren gewoon eigen eten en drinken mee, en daar is nog nooit op gecontroleerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:52 



 
Profiel   

Ik ben nog nooit gecontroleerd op voedsel / drinken. Ook gisteren niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 14:52 



 

Ah, mooi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 15:04 



 
Profiel   

Joolien schreef
Ik heb trouwens nog een kaart beschikbaar voor €15.- iemand interesse?


Wel als hij digitaal beschikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 17:24 



 
Profiel   

Chasey schreef
Morgen wordt het 27 graden, ik denk niet dat je snel modder tegen komt :P

Ik woon hemelsbreed nog geen 2 kilometer van de Military af, maar ben er nog nooit geweest :')
Wordt wel een keer tijd denk ik, maar dit jaar niet.

Is las trouwens ook nog aanvullende informatie over die bussen, dat moest zoveel mogelijk gedeeld worden. Ik zoek het even terug...

edit.
Aanstaande zaterdag wordt in Boekelo wederom de Military verreden. Mede door het weer, verwacht men veel bezoekers. Door Syntus zal het vervoer worden geregeld tussen het Centraal station en de Military. Daarvoor is een pendeldienst met normale bussen beschikbaar. Deze stopt bij de ingang van de Military.

VOOR DE REIZIGER VAN BOEKELO EN USSELO RIJDEN WE GEWOON DE OP ZATERDAG GELDENDE LIJNDIENST DIE U VAN DE BUURTBUS VERENIGING BOEKELO GEWENT BENT.

Graag dit bericht zoveel mogelijk delen



Om welk Centraal Station gaat het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 17:25 



 
Profiel   

Ik wil ook een keer gaan maar ik vraag me altijd af of je wel wat kunt zien met de cross?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 17:28 



 
Profiel   

Cross is heel goed te zien hoor :j

En ik ga uit dat ze Enschede centraal bedoelen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 17:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 12 [ 279 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen