Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

'mijn' oudere paard, van rijpaard naar paard

 
Profiel   

Marin_ka3 schreef
:) Koper , nee niet zelf genomen. Het was tijdens een fotoshoot. Ik sta ah andere eind vh touwtje

Ohh... en dan ook naar de fotograaf zo'n lieve blik <3

Mijn merrie heeft daar ook een handje van. Mensen die haar totaal niet kennen (en er gevoelig voor zijn) vertellen mij dan dat mijn pony zo'n fijne energie heeft. Alles is zacht aan haar: zachte vacht, zachte ogen, zacht hart. Er zit echt helemaal géén kwaad in dat dier.

Die van mij zijn overigens niet alleen grasmaaier hoor... ze zijn ook eikelraper en kriebelobject, en vervullen daarnaast een esthetische functie. Het is gewoon heerlijk om niets te hóéven, als ik ze even mee neem uit de wei, een beetje over het erf scharrelen, wie weet dat ze naar het gras langs de oprit willen om naar de schaapjes van de buurman te kijken... of niet. Het is allemaal goed. En het is nu echt leuk en gezellig, zonder de druk om te moeten: moeten rijden, moeten trainen ergens voor, een goede ruiter voor mijn paard moeten zijn. Dat hoef ik allemaal niet. Ik ben een goede buikkriebelaar, en daarmee lever ik dan dus een bijdrage aan het geheel :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 23:14 



 
Profiel   

Bedankt voor deze eye opener. Mijn senior is geblesseerd en ik had er moeite mee het los te laten dat er misschien geen wedstrijden meer gereden kunnen worden. Na jou bericht zag ik ineens in dat mijn pony gewoon pony mag zijn en ik zie nu dat hij heel gelukkig is nadat hij niet meer hoeft te werken. Het is goed zo. Ik geniet nu van het knuffelen en borstelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 23:32 



 
Profiel   

Mooie, mooie tekst en zo waar! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-18 00:38 



 
Profiel   

Mooi geschreven en herkenbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-18 03:16 



 
Profiel   

Prachtig, al die verschillende paardenkarakters!

Kacharell is van begin af aan vrij dominant geweest. Ze kan het nu soms echt storend vinden als ik meer met haar wil doen dan, ...haar lichaam checken, ...borstelen, ...hoeven schoonmaken en checken, ...ogen schoonmaken en checken, ...en natuurlijk een heerlijke beloning die ze kan eten! :D

Ik wil wel eens met haar wandelen in de buitenbak, na twee rondjes heeft ze dat helemaal gezien, ...en blijft ze stokstijf staan bij de uitgang vd bak. Ze wil heel duidelijk ZELF bepalen wat haar te doen staat, en ze voelt dat ik haar dat toesta, ...haar beloofd heb. :)

Staat tegenover dat ze nog steeds werkelijk alles met me communiceert, alles wat ze meegemaakt heeft of waar ze zich druk om maakt. Ook met mij, ze leeft echt met me mee. Zo ontzettend lief! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 09:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 55 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen