Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Haflingerhengst Wallenstein.

 
Profiel   

Hallo medebokkers,

Ik heb een 2,5 jarige merrie, een prachtige dochter van Wallenstein.
Ik weet dat er meerdere bokkers een nakomeling van hem hebben.

Mijn merrie is nu dus 2,5 en groeit nog, maar ze is redelijk klein van stuk (1,44) of oogt misschien nog klein omdat ze nog wat smalletjes is

Het lijkt me leuk om al haar broertjes en zusjes te zien, en wat jullie er allemaal mee doen! En of er nog meer kruisingen zijn aangezien mijn merrie een Tinker moeder heeft.

Fotos zijn zeker welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 16:29 



 
Profiel   

Ja ikke!
Ik weet nog dat ik ging dekken en jou verhaal hoorde ofja dat er een tinker was gedekt en het een merrie was geworden dus dat zal die van jou wel zijn haha

Die van mij is nu 1,5 wel door een moeilijk jaar nog mini maar nu heeft ze een groeispeurt

Heb je een foto van die van jou?

Floki (merrie)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 16:54 



 
Profiel   

Ooh wat een mooierd!

Van mijn merrie heeft nog even de groei stil gestaan lijkt het wel, en hoop toch dat ze in een halfjaar 5cm groeit =:)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Haha zoals je ziet heb ik er genoeg! :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:13 



 
Profiel   

Aahhw wat is ze knap!

Is die van jou ook zo braaf en 'dapper'?
Zo te zien wel iig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 17:33 



 
Profiel   

Mijn haffie is ook een Wallenstein, geboren 10 mei 2002.
Is een kleine Haflinger rond de 1.44 mtr., maar ze springt meer dan 1 meter, doet graag de cross, staat in enkel en 2 span, rijdt western. Dus zeer veelzijdig. Als ze je vertrouwd gaat ze door het vuur voor je. Heb paar foto"s, maar krijg ze niet gedownload.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 18:36 



 
Profiel   

jasmijn5 schreef
Mijn haffie is ook een Wallenstein, geboren 10 mei 2002.
Is een kleine Haflinger rond de 1.44 mtr., maar ze springt meer dan 1 meter, doet graag de cross, staat in enkel en 2 span, rijdt western. Dus zeer veelzijdig. Als ze je vertrouwd gaat ze door het vuur voor je. Heb paar foto"s, maar krijg ze niet gedownload.


Aah ja zo groot is de mijn snotneus nu ook rond de 1,43/1,44 naak me af en toe wel zorgen dat ze te klein voor me blijft -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-18 19:02 



 
Profiel   

Deze vraag past beter op het Haflinger subforum, ik verplaats het topic daar naartoe:

FB -> HA
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 15:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen