Heb je al eens meegedaan ?
Nee ben je gek 37%  37%  [ 39 ]
Nee maar wil het ooit wel doen 40%  40%  [ 42 ]
Ja 1-5 19%  19%  [ 20 ]
Ja 5-10 1%  1%  [ 2 ]
Ja 10+ 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 105

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 27 [ 666 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nijmeegse 4 daagse 2019

 
Profiel   

Met mijn eerste trainingstocht komende zaterdag vond ik het wel weer tijd voor een nieuw topic.

De 2019 editie is van dinsdag 16 tm vrijdag 19 juli.
Half januari worden de reglementen bekend gemaakt en dan zal ik ze hier posten.

Ervan uitgaan net als voorgaande jaren heb ik hier wat info.

•Eerste keer meedoen is loten of jezelf inschrijven bij viavierdaagse.
Je betaald er een bedrag voor en dan doe je automatisch mee maar dit zit vaak snel vol
•2x uitgeloot is derde keer meedoen tenzij bij de speciale editie

Zoek op tijd een slaapplaats de campings/hotels zitten soms nu al vol.

We hebben een groepsapp.
Wil je toegevoegd worden kan je mij een bericht sturen dan voeg ik je toe.

Elke jaar komen bokkers elkaar wel tegen ondanks duizenden wandelaars.
We hebben een speciale button die we kunnen bestellen hiervoor kan je je melden bij Maylotje

[ img ]

Kom lekker meefietsen en vind hier tips voor je trainingen en mischien een wandelmaatje :D

Elk jaar zijn er trouwens winactie waarbij je een startbewijs en certificaat kan winnen.
Ik zal ze hier zo snel mogelijk delen als ik ze tegenkom.
Volg de sponsors van de 4 daagse op Facebook en ze zullen om je kop slingeren zo veel zijn er.
Ik heb tot nu toe 2x een startbewijs gewonnen van de 3 keer dat ik heb gelopen.
Dit jaar doe ik voor de vierde keer mee.

Zodra iedereen is ingeloot ga ik een lijst maken van je naam en loopnummer en woonplaats (als je wil) dan kunnen we elkaar volgen in de app van de vierdaagse en eventueel samen trainen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 14:40 



 
Profiel   

Ik wil ook wel weer meelopen. Moet wel op tijd gaan zoeken naar andere schoenen. De blaren hebben mij de eerste dag al de nek omgedaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 14:49 



 
Profiel   

Goed naar je voeten luisteren.
Als je in een paar schoenen stapt en het gevoel krijgt van ja ik wil gaan lopen dan is het 9/10x goed.
Ik kon nooit op hoge schoenen lopen en heb nu lowa renegade haha en had altijd hi tec
Goed inlopen en een goede combinatie schoenen en sokken nemen.
Bij twijfel bij kopen draag ze de eerste week alleen binnen en zitten ze dan nog niet goed dan ruilen en zo blijven doorgaan. Soms is het net een halve maat dat niet goed aansluit. Iedereen heeft een merk schoenen wat bij je past

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 15:11 



 
Profiel   

Nadat ik dit jaar niet mee kon doen vanwege een bevalling, wil ik volgend jaar wel weer mee doen! :D
Dus ik meld mij!

Volgens mij hoef ik niet te loten, aangezien ik vorig jaar hem wel hem meegelopen en uitgelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 15:51 



 
Profiel   

Klopt idd

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 16:01 



 
Profiel   

Nadat we afgelopen jaar uitvielen door te veel tegenslagen met een caravan en etc. Gaan we dit jaar met volle moed weer opnieuw van start! Zelfs al een slaapplaats gereserveerd. Een heerlijk groot souterrain in Nijmegen op 1km van de Wedren af! Wij zijn er klaar voor :)
Ik heb nu wel een nieuwe drukke baan dus of de uitdaging van de alpe duhzes oplopen dit jaar door gaat weet ik niet maar zou heel tof in het rijtje passen.

Ik wil dit jaar graag kijken of er naast de bokt button nog iets leuks te verzinnen is. Vorig jaar was het idee een tshirt maar dat is nooit van de grond gekomen door tijdgebrek van mij. Misschien een badge om op te naaien aangezien een button snel verloren kan worden.

Ik heb er in ieder geval weer reuze zin in!
Wat schoenen betreft loop ik al 2 jaar best prima op hoge Meindls al geven ze wel een kleine blaar onder mn kleine teen. Ik heb een tijdje terug Fiveginger schoenen getest omdat ik er erg nieuwsgierig naar was en die zater heerlijk! Dus misschien dat ik eens in een aanbieding gek ga doen en die ga kopen en kijken hoe dat loopt.

Wij hebben sowieso al een aantal tochten vast staan zoals de Bloesemtocht in Geldermalsen, the hague city walk,kinderdijk tocht/molentocht, tocht rond de reeuwijkse plassen en waarschijnlijk 30 van... kan dr niet opkomen hoe die heet maar langs het strand is die hahaha
Edit 30 van Zandvoort dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 16:17 



 
Profiel   

maylotje schreef
Nadat we afgelopen jaar uitvielen door te veel tegenslagen met een caravan en etc. Gaan we dit jaar met volle moed weer opnieuw van start! Zelfs al een slaapplaats gereserveerd. Een heerlijk groot souterrain in Nijmegen op 1km van de Wedren af! Wij zijn er klaar voor :)
Ik heb nu wel een nieuwe drukke baan dus of de uitdaging van de alpe duhzes oplopen dit jaar door gaat weet ik niet maar zou heel tof in het rijtje passen.

Ik wil dit jaar graag kijken of er naast de bokt button nog iets leuks te verzinnen is. Vorig jaar was het idee een tshirt maar dat is nooit van de grond gekomen door tijdgebrek van mij. Misschien een badge om op te naaien aangezien een button snel verloren kan worden.

Ik heb er in ieder geval weer reuze zin in!
Wat schoenen betreft loop ik al 2 jaar best prima op hoge Meindls al geven ze wel een kleine blaar onder mn kleine teen. Ik heb een tijdje terug Fiveginger schoenen getest omdat ik er erg nieuwsgierig naar was en die zater heerlijk! Dus misschien dat ik eens in een aanbieding gek ga doen en die ga kopen en kijken hoe dat loopt.

Wij hebben sowieso al een aantal tochten vast staan zoals de Bloesemtocht in Geldermalsen, the hague city walk,kinderdijk tocht/molentocht, tocht rond de reeuwijkse plassen en waarschijnlijk 30 van... kan dr niet opkomen hoe die heet maar langs het strand is die hahaha
Edit 30 van Zandvoort dus


Shirt zou super zijn.
Fijnste is dan wel een stofje dat geen zweet vasthoud en lucht doorlaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 16:49 



 
Profiel   

Mijn vriendin gaat het volgend jaar voor de tweede keer proberen na afgelopen jaar te zijn uitgeloot. Hoop dat ze aankomend jaar wel wordt ingeloot en anders hopen op een her inschrijving. Dan ben ik weer van de partij. Hoewel ik vorig jaar niet 1 Bokker heb gespot helaas!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 18:01 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
maylotje schreef
Nadat we afgelopen jaar uitvielen door te veel tegenslagen met een caravan en etc. Gaan we dit jaar met volle moed weer opnieuw van start! Zelfs al een slaapplaats gereserveerd. Een heerlijk groot souterrain in Nijmegen op 1km van de Wedren af! Wij zijn er klaar voor :)
Ik heb nu wel een nieuwe drukke baan dus of de uitdaging van de alpe duhzes oplopen dit jaar door gaat weet ik niet maar zou heel tof in het rijtje passen.

Ik wil dit jaar graag kijken of er naast de bokt button nog iets leuks te verzinnen is. Vorig jaar was het idee een tshirt maar dat is nooit van de grond gekomen door tijdgebrek van mij. Misschien een badge om op te naaien aangezien een button snel verloren kan worden.

Ik heb er in ieder geval weer reuze zin in!
Wat schoenen betreft loop ik al 2 jaar best prima op hoge Meindls al geven ze wel een kleine blaar onder mn kleine teen. Ik heb een tijdje terug Fiveginger schoenen getest omdat ik er erg nieuwsgierig naar was en die zater heerlijk! Dus misschien dat ik eens in een aanbieding gek ga doen en die ga kopen en kijken hoe dat loopt.

Wij hebben sowieso al een aantal tochten vast staan zoals de Bloesemtocht in Geldermalsen, the hague city walk,kinderdijk tocht/molentocht, tocht rond de reeuwijkse plassen en waarschijnlijk 30 van... kan dr niet opkomen hoe die heet maar langs het strand is die hahaha
Edit 30 van Zandvoort dus


Shirt zou super zijn.
Fijnste is dan wel een stofje dat geen zweet vasthoud en lucht doorlaat


Shirt lijk mij ook tof! Alleen lastig via internet zoeken naar een echt fijn shirt dat kan je toch altijd beter voelen dan zien vind ik. Maar wat vind jij fijn? Zo’n typisch sport shirt zoals die van Hitec van de viavierdaagse of het shirt van de editie of liever gewoon katoen? Wat is nu prettig hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 18:56 



 
Profiel   

Yes, ik meld me ook weer *\o/* . Dit jaar niet meegelopen maar wel vanachter de compu meegeleefd met iedereen die wel liep. Volgend jaar loop ik weer mee, en al vrij gekregen van werk.
Vorig jaar 3 weken voor de 4daagse nieuwe schoenen gehaald en daar probleemloos de 4daagse mee uitgelopen, aankomend jaar moet ik wel nieuwe, ga voor dezelfde als wat ik nu heb,Lowa cat.a hoge.
Ga ook deze aankomenende week eens wat opties voor overnachtingen proberen vast te leggen. Daar waar ik vorig jaar sliep, dat gaat 'em niet meer worden :=

Bloesemtocht ga ik ook proberen in te plannen,kan dan hopelijk bij mijn nichtje logeren, die woont in Geldermalsen scheelt weer héél vroeg op staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:17 



 
Profiel   

Ik lees in ieder geval mee, ik twijfel nog of ik ook mee wil gaan doen. Ik roep al jaren dat ik een keer mee wil doen, alleen komt het er nooit van. Misschien komend jaar wel? Ik ben in ieder geval best geoefend als wandelaar, ik maak regelmatig met mijn vriend samen flinke tochten. Op vakantie lopen we rustig 4-6 dagen op een rij elke dag 20+ kilometers met volle bepakking (incl tent en eten voor al die dagen), dus qua training zou het goed moeten komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:21 



 
Profiel   

Zo stofje als die editie shirts idd.

Miekelien gewoon doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-18 21:26 



 
Profiel   

Ik twijfel, vorig was ZC ervoor nu is dat erna. (begint op donderdag al terwijl wij dan nog 2 dagen moeten lopen)
En mijn blessure is nog steeds niet 100% over. Daar baal ik wel enorm van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 08:50 



 
Profiel   

Ik heb hem afgelopen jaar uitgelopen en ik zei dat ga ik nooit meer doen. Maar ja het kriebelt natuurlijk nu al wel. Alleen heb ik aardig lastige voeten dus moet ik veel trainen en ik denk niet dat ik daar nog een jaar zin in heb om zo veel tijd aan te besteden. Voor iedereen die het van plan is, het is wel echt heel leuk om eens mee te maken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 09:07 



 
Profiel   

Ik kom mij weer melden _O- !

Voor wie het zich kan herinneren: ik ging echt nóóit meer meedoen :n .

Dussss…heb ik bij aanvang van mijn nieuwe baan twee maanden geleden direct maar aangegeven dat ik 15 t/m 19 juli 2019 vakantie wil opnemen i.v.m. de Nijmeegse Vierdaagse :') . En nu mijn proeftijd sinds maandag afgelopen is, heeft mijn leidinggevende die aanvraag goedgekeurd. Ik ben er dus als het goed is weer bij in 2019 +:)+ !!

Maar eerlijk, mijn voeten hebben er maanden over gedaan om helemaal te herstellen. Het was echt wel een hel. Zelfs met de 500-600 trainingskilometers die ik er op had zitten. De eerste twee weken na de Vierdaagse strompelde ik meer dan dat ik echt liep _O- . Mijn rechterenkel heeft die tijd ook in een steunverband gezeten, want die had ik overbelast :roll: . Mijn tenen bleven maar vervellen als een soort van slangenhuidje vanwege alle blaren die er hadden gezeten. De twee nagels van mijn kleine tenen zijn er uiteindelijk toch afgevallen, en daar komt nu na 3 maanden heel voorzichtig weer een mini-nageltje tevoorschijn.

Maar inmiddels overheerst de triomf. Als mensen me nu vragen naar de Nijmeegse Vierdaagse betrap ik mezelf erop dat ik al plannen maak voor de komende editie. Dat ik vertel wat ik anders zou aanpakken met trainen en tijdens de Vierdaagse zelf. En dat felbegeerde kruisje hangt al sinds de vorige editie trots te pronken aan mijn prikbord! Ik heb het zó nodig gehad om die prestatie neer te zetten. Na de zware anderhalf jaar die ik achter de rug had toen ik aan de Nijmeegse Vierdaagse 2018 begon, kan ik nu de pijntjes weg zijn getrokken vooral enorm trots op mezelf zijn. Dit heb ik toch maar even geflikt! Het heeft mijn spirit na die zware periode echt zo'n enorme boost gegeven! Die kick wil ik nu nog een keer volop beleven zonder de zwarte rand die er de vorige keer voor mij nog een beetje omheen hing. En natuurlijk ook een beetje omdat dat kroontje bij anderen er zo machtig mooi uit zag :o .

Kortom: ik ben er bij 16 t/m 19 juli 2019 *\o/* !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 20:41 



 
Profiel   

Haha dat is het vierdaagse virus xD
Zou je niet nog een paar dagen erachter plakken om te herstellen ?
Ik heb 2 weken vrij gevraagd een om te lopen en ander om te herstellen

Ik heb er weer veel zin in :D
Vooral om de militairen weer te zien :9 :Y) :o? :+: ^&+ <<) :~ O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 21:53 



 
Profiel   

cnterpstra, haha ja toch wel :P Fijn dat je aanvraag goedgekeurd is! Ik twijfel nog.. Heb wel vrij maar goed het ligt ook een beetje aan de rest van de plannen die er zijn haha...

Moet mij wel al opgeven voor het slapen voor eind november dus moet wel knopen gaan doorhakken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 07:57 



 
Profiel   

Haha, cnterpstra,ik vind het super goed van je dat het toch weer gaat doen!. Ik zou toch ook misschien het advies van AF te harte nemen. ;) lekker nog een weekje vrij om te herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 08:04 



 
Profiel   

Wat zouden jullie graag willen met een slaapplaats?Ik zit er aan te denken om ons voorhuis misschien te verhuren.Maar in het buitengebied en met de bus toch een half uur.Wel door naar het centrum.En de bushalte is natuurlijk niet om de hoek.Het is dan wel zelf koken.Slapen in de woonkamer.En in Groesbeek( de Horst)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 08:36 



 
Profiel   

Een goed bed, goede douche, schone accommodatie en dat er gekookt wordt is wel een must. Ontbijt maken niet maar zolang alles er staat is het goed. Maar terugkomen en dan aan kunnen schuiven is wel enorm fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 08:39 



 
Profiel   

Ik denk niet dat jullie blij worden van mijn kook kunsten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 08:47 



 
Profiel   

Haha nou het hoeft geen hoogstaand iets te worden hoor, wij aten voornamelijk pasta, want koolhydraten haha :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 08:49 



 
Profiel   

Ik ben echt een luxe dier O:),schoon bed, goede douche, eten(ontbijt en avondeten) vervoer niet te moeilijk en te ver (liefst haal-en brengservice) en een masseur :D . Anders verspil ik te veel energie en tijd om herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 10:26 



 
Profiel   

Ik heb een slaapplek aan de groesbeeksedwarsweg echt om.de hoek bij de start.
Ideaal dus.
Ik heb daar een bed of matras op de grond en een een plek op loopafstand bij eetcafé dwars :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 23:00 



 
Profiel   

gribaldi schreef
cnterpstra, haha ja toch wel :P Fijn dat je aanvraag goedgekeurd is! Ik twijfel nog.. Heb wel vrij maar goed het ligt ook een beetje aan de rest van de plannen die er zijn haha...

Moet mij wel al opgeven voor het slapen voor eind november dus moet wel knopen gaan doorhakken..

Hey Jierga, nog steeds niet hersteld van die nare blessure dus?! Wat vervelend! Zit er al wel verbetering in? Dan heb je de wedstrijd waarschijnlijk ook verschiet moeten laten gaan, omdat je niet genoeg kon trainen, of niet ;( ?

Ik denk over die extra vakantiedagen nog wel even na. Ik werk 4 dagen in de week, dus als ik die ene week vrij neem, kan ik evt. ook nog zodanig schuiven met mijn uren dat ik de maandag erop ook vrij ben zonder een extra vrije dag op te nemen. Het leek mij niet zo nodig om dan nóg meer vakantiedagen op te nemen als ik kijk naar hoe het afgelopen jaar is gelopen. Toen werkte ik nog in de horeca en ik stond die zaterdagavond erna al gewoon weer te werken. Nu heb ik een "zittend" beroep en kan desnoods mijn schoenen uitschoppen onder tafel en niemand die er last van heeft :+ . Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik in mijn nieuwe baan gewoon wel aan de slag kon zodra ik weer thuis ben eigenlijk. Of is dat echt veel te positief gedacht :roll: ?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 07:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 27 [ 666 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen