Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 89 van de 201 [ 5006 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 201  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Een nieuw artikel volgt later.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 16:46 



 
Profiel   

Mooi, dank je wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 19:16 



 
Profiel   

Boras, dat was exact hetzelfde als wat ik gisteren dacht toen ik zag dat het "oude" artikel was aangepast en er geen nieuw bericht gemaakt was.
Fijn dat er een nieuw topic komt ( of misschien al is inmiddels).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 18:12 



 
Profiel   

[VN] Wereldbekerseizoen voor bijna van start
Kijk wat raar tegen de titel aan. Woordje "Voor" lijkt er niet in te passen, of er is na "voor" iets weggevallen wegens ruimtegebrek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 12:23 



 
Profiel   

JPitty schreef
[VN] Wereldbekerseizoen dressuur en springen bijna van start
Kijk wat raar tegen de titel aan. Woordje "Voor" lijkt er niet in te passen, of er is na "voor" iets weggevallen wegens ruimtegebrek.

Bedankt! Er was inderdaad wat weggevallen vanwege een te lange titel. Ik heb hem aangepast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-18 16:17 



 
Profiel   

[VN] Military Boekelo: Tim Lips neemt afstand in de dressuur

Ergens aan het eind , Andrew Heffernan, niet Philip Heffernan

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-18 23:29 



 
Profiel   

Bedankt, het is aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 05:36 



 
Profiel   

[VN] Topic van de week: Wat doe jij als je afscheid moet nemen?

wouden er nog niet aan denken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-18 14:53 



 
Profiel   

[VN] Schipper maakt trektocht voor speciale rolstoel vriendin

Niet zozeer een foutje, maar uit een aantal posts in dat topic blijkt dat de titel anders wordt opgevat dan bedoeld. Schipper wordt niet gezien als naam, maar als het beroep. Wat ook wel weer logisch is. Zo zag ik het eerst ook namelijk. Wellicht even aanpassen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 10:13 



 

JPitty schreef
[VN] Schipper maakt trektocht voor speciale rolstoel vriendin

Niet zozeer een foutje, maar uit een aantal posts in dat topic blijkt dat de titel anders wordt opgevat dan bedoeld. Schipper wordt niet gezien als naam, maar als het beroep. Wat ook wel weer logisch is. Zo zag ik het eerst ook namelijk. Wellicht even aanpassen?

:j ik zag een schip met een schipper over een trekvaart een trektocht maken voor een speciale rolstoelvriendin voor me. Niet mevrouw Schipper die voor een speciale rolstoel voor een vriendin een tocht te paard gaat maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 10:23 



 
Profiel   

Ben het eens dat het dubbelzijdig gezien kan worden. Ik heb even geprobeerd de titel aan te passen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 10:41 



 
Profiel   

Is gelukt +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-18 11:32 



 
Profiel   

[VN] Bijna 6,8 ton omzet op Sale of the Rising Stars
3e alinea halverwege: "omdat we van Indoor Drachten in januari naar hier in Zwolle in oktober verhuisde." -> verhuisden

[VN] Marcus Ehning trakteert Jumping Zwolle op finalezege
Kopje 11.000 euro naar een goed doel: dit stukje leest wat apart, en met name op het punt dat het gaat over de 1.55 hoge stijl (moet al "steil" zijn). Ik zou er van maken: "en hadden daarna een een joker, een 1.55 hoge steilsprong, te overwinnen"

[VN] Remco Been: ‘Zo’n paard als Holland heeft elke ruiter nodig’
Wat de laatste alinea daar doet, op zondagmiddag en tevens laatste dag van de wedstrijd, snap ik niet helemaal. Artikel zal wel uitgekomen zijn voordat die rubriek verreden werd, maar heeft nu geen enkele waarde meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-18 15:12 



 
Profiel   

[VN] Virtueel bloemetje: _Karlijn

Hier word hij 9 November weer aan geopereerd. Hoe het verder gaat kan je in het topic lezen > wordt*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 14:09 



 
Profiel   

[VN] Neurologische vorm van rhinopneunomie bij een stal in Oene
De naam van de ziekte wordt in zowel de titel als het artikel meerdere keren verkeerd geschreven. Er staat dan "rhinopneunomie" ipv "rhinopneumonie".

Zag trouwens dat mijn tips van de 21e ook nog niet zijn opgepakt, dus die tip ik hier ook nog even weer. (Zie eerdere post)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-18 18:46 



 
Profiel   

[VN] De bereden politie: De Tsjechische toppers
Kopje "De Kladruber", 2e alinea daar, 2e zin: "De Tsjechen claimen zelfs dat dit paard het oudste stamboek ter wereld te is."-> de 'te' is hier te veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 13:52 



 
Profiel   

Daniel Deusser: “Je voelt dat Calisto ik een duo worden": In de titel ontbreekt het woord 'en'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 19:43 



 
Profiel   

Scherp! Ik heb het aangepast!
Bedankt beide!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 19:45 



 
Profiel   

Niet om het een of ander Marjoow, maar had je gezien dat er vanaf de 21e nog een paar dingen open staan? Die 1e van mijn 1e bericht is gedaan, verder niks gewijzigd. En de daaropvolgende tips is ook nog niks mee gedaan. Wil je daar nog even naar kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 21:31 



 
Profiel   

Als het goed is zijn de meeste spelfouten er nu uit. Alleen onderstaande weet ik niet of die nu goed is.
JPitty schreef
[VN] Marcus Ehning trakteert Jumping Zwolle op finalezege
Kopje 11.000 euro naar een goed doel: dit stukje leest wat apart, en met name op het punt dat het gaat over de 1.55 hoge stijl (moet al "steil" zijn). Ik zou er van maken: "en hadden daarna een een joker, een 1.55 hoge steilsprong, te overwinnen"

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 21:55 



 
Profiel   

[VN] De bereden politie: De Tsjechische toppers

"Reken daarbij een aantal paarden die kunnen invallen bij blessures of ziekte van andere paarden..."

een aantal paarden dat i.p.v. die, dit is een vaste regel als aantal wordt gebruikt.

"In deze 2-3 weken kijken ze of het paard het gedrag bevestigd dat hij thuis ook liet zien."

bevestigd moet bevestigt zijn.

[VN] Marcus Ehning trakteert Jumping Zwolle op finalezege .

"Bezoekers en VIP staken hun enthousiasme niet onder stoelen en banken en motiveerden de ruiters om nog sneller te rijden."

VIP is met kleine letters en moet hier in het meervoud: vips

"De ruiters reden allemaal mee omdat het voor het goede doel was. Ik denk dat niemand wist wat ze zelf konden verdienen”, is Dennis van den Brink enthousiast."

is Dennis van den Brink enthousiast... Ik zou ervan maken: vertelt Dennis van den Brink enthousiast...


Laatst bijgewerkt door Jet op 30-10-18 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 22:12 



 
Profiel   

Ziet er goed uit aniek1985, alleen zie ik een paar woorden verder in tact staan, deze moet geloof ik aan elkaar geplakt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-18 22:12 



 
Profiel   

[VN] Twee paarden overleden na aanrijding in Wellen

Besliste moet besloot zijn. Leest een beetje raar

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 15:12 



 
Profiel   

Bedankt, het is aangepast :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 15:27 



 
Profiel   

Aniek, die van mij zijn ook nog niet verbeterd denk ik. Ik zie alleen dat ik één foutje maar half heb verbeterd.

"een aantal paarden dat kan invallen" moet dat zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 16:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 89 van de 201 [ 5006 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 201  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen