Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 15 [ 371 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

 
Profiel   

Dag allemaal,

Ik ben mij sinds kort aan het verdiepen in de snoerloze steelstofzuigers en ik merk dat er ongelooflijk veel op de markt is voor heel erg uiteenlopende prijzen. Ik zit erover te denken om zo'n ding aan te schaffen maar vraag me echt af of het de moeite waard is: werkt het inderdaad praktischer of maakt het geen verschil?

Aangezien ik bijna op de helft van mijn zwangerschap zit, ben ik aan het zoeken naar praktische oplossingen voor in huis waardoor het huishouden straks allemaal net iets 'makkelijker' gaat. Is het dan de moeite waard om te investeren in een steelstofzuiger? Is zo'n apparaat z'n geld waard? Zo ja, welk merk/type hebben jullie of zou je kunnen aanraden?

Kom maar met de ervaringen en tips! +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:13 



 
Profiel   

Wij hebben een stofzuiger robot, doet iedere ochtend om 4 uur een rondje huis. Als ik beneden kom is alles schoon, ben er super blij mee, is misschien ook een idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:16 



 
Profiel   

Ik ben bezig met mijn 2e steelstofzuiger en kan niet meer zonder. Je pakt hem veel sneller dan de gewone stofzuiger. Even gauw rond de kattenbak en door de keuken en de gang echt zo klaar. Ik heb er 1 met een goede accu en goede zuigkracht. Echt een aanrader

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:22 



 
Profiel   

Ik heb naast 2 robotstofzuigers een Dyson DC45 en vind dat ding echt ideaal. Licht, geen gehannes met snoer en met verschillende koppen/opzetstukken zodat je makkelijk overal kunt komen
Heb hem gekocht omdat ik vanwege een hartspierziekte geen al te zware dingen meer kan hebben en niet goed tegen bukken kan. Deze stofzuiger is voor mij briljant

Enige "nadeel" is dat ik niet iedere keer in 1 keer klaar ben met zuigen maar tussendoor het bakje moet legen omdat die vol zit maar heb dan ook een hond die flink kan verharen en nogal wat zand naar binnen loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:25 



 
Profiel   

Een robotstofzuiger zou niks voor mij zijn, heb dan het idee dat ik er zelf nog een keer achteraan moet :+

Ja met veel haren en hond kan ik me voorstellen dat het bakje snel vol zit. Zo'n Dyson is wel prijzig, of niet? Zag al enkele andere merken voor 150-300 euro, volgens mij gaat Dyson richting 500 als ik het niet mis heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:36 



 
Profiel   

Wij hebben er robot stofzuiger. En ook een kleine rondlopen. Ideaal je kunt zelf even wat anders doen terwijl de stofzuiger een rondje doet. Kun je ook makkelijk meerdere keren per dag aanzetten. En komt ook echt in alle hoekjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:41 



 
Profiel   

Robotstofzuiger durf ik niet aan hier, mijn kat spuugt nog wel eens, zo'n robot smeert dat dan gezellig door de hele kamer. Daar zijn hele leuke filmpjes van op YouTube

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 17:54 



 
Profiel   

Wij hebben de Dyson V10 Absolute. Duurste versie, maar dan heb je ook wat.
Ik ben er erg blij mee, stofzuig nu iedere dag en soms pak ik hem zelfs even om hier of daar even wat op te zuigen.
Ligt makkelijk in de hand, enorm makkelijk te legen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 18:01 



 
Profiel   

Op het werk hebben we o.a een dyson (geen idee welke), maar ik vind hem waardeloos. Accu gaat maar even mee, ding is best zwaar en het meest irritante vind ik dat je de knop in moet houden om aan te blijven.

Zou zelf wel graag thuis een steelstofzuiger willen, dus ik lees even mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 18:14 



 
Profiel   

Hier een steelzuiger van dyson, zonder snoer. Ben er super tevreden mee. Heb de sterke stand eigenlijk nooit(meer) nodig dus dan kan ik 20 minuten zuigen. Meer dan genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 18:24 



 
Profiel   

Myfairytale schreef
Wij hebben de Dyson V10 Absolute. Duurste versie, maar dan heb je ook wat.
Ik ben er erg blij mee, stofzuig nu iedere dag en soms pak ik hem zelfs even om hier of daar even wat op te zuigen.
Ligt makkelijk in de hand, enorm makkelijk te legen.


Die hebben wij ook!

Wat een verademing! We hebben 2 honden en 1 kat en ook regelmatig stro en hooi in huis liggen. Hij zuigt en 'veegt' tegelijk. Allerlei opzetstukken maken het ook gemakkelijk. Trap stofzuigen kost me letterlijk nog geen 5 minuten en hoef niks meer zwaar te tillen. Maakt ook niet zo'n herrie als onze oude stofzuiger.

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet al VEEL EERDER zo'n stofzuiger heb aangeschaft :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 18:26 



 
Profiel   

niet in huis wel in de dierenwinkel. echt heerlijk! we kunnen nu de laatste restjes uit de hokken zuigen bij het schoonmaken en voor sluit er door de winkel heen rausen, zo klaar!

wij hebben een 2in1 stofzuiger van bosch

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 18:30 



 
Profiel   

Ideaal. Ik heb best n goedkope en haal hem elke dag minstens 1x door het huis ivm huisdieren. Het is zo makkelijk vind ik! Zit bij ons ook n kruimeldief in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 18:33 



 
Profiel   

In de Consumentengids stond laatst een stuk over snoerloze steelstofzuigers.
Ze deden het werk prima.
Maar op vol vermogen was de accu snel leeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 19:20 



 
Profiel   

Ik doe echt lang met de accu, maar ik doe hem nooit op vol vermogen. Dat is niet nodig bij de mijne, zuigt prima op stand 2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 20:05 



 
Profiel   

Bij harde vloeren ben ik een groot fan van een bezem, kost geen stroom, is snel te pakken en voor kleine ruimtes is zo'n steelbezempje met 'blik' aan steel heel snel en gemakkelijk. Voor tapijt en kleden heb je absoluut een stofzuiger nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 20:10 



 
Profiel   

_Nelleke_ schreef
Myfairytale schreef
Wij hebben de Dyson V10 Absolute. Duurste versie, maar dan heb je ook wat.
Ik ben er erg blij mee, stofzuig nu iedere dag en soms pak ik hem zelfs even om hier of daar even wat op te zuigen.
Ligt makkelijk in de hand, enorm makkelijk te legen.


Die hebben wij ook!

Wat een verademing! We hebben 2 honden en 1 kat en ook regelmatig stro en hooi in huis liggen. Hij zuigt en 'veegt' tegelijk. Allerlei opzetstukken maken het ook gemakkelijk. Trap stofzuigen kost me letterlijk nog geen 5 minuten en hoef niks meer zwaar te tillen. Maakt ook niet zo'n herrie als onze oude stofzuiger.

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet al VEEL EERDER zo'n stofzuiger heb aangeschaft :D



Hoe vaak moet je zo'n bak leeghalen?
Heb er ook wel eens aangedacht maar 5 honden 3 katten en 2 papegaaien in huis en door de weeks oppashonden.
Ben bang dat ik meer naar de vuilbak loop dan wat anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 20:16 



 
Profiel   

Myfairytale schreef
Wij hebben de Dyson V10 Absolute. Duurste versie, maar dan heb je ook wat.
Ik ben er erg blij mee, stofzuig nu iedere dag en soms pak ik hem zelfs even om hier of daar even wat op te zuigen.
Ligt makkelijk in de hand, enorm makkelijk te legen.


Deze hebben wij ook. Ontzettend blij mee en stofzuiger nu ook makkelijk iedere dag. Je pakt hem zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 20:16 



 
Profiel   

Neig er steeds meer naar om zo'n ding aan te schaffen, maar de goede zijn vaak zo prijzig... Zoals die Dyson V10 Absolute, ik vind 600,- toch echt veel te veel voor een stofzuiger :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 20:35 



 
Profiel   

Nadeel van de Dyson vind ik dat ze niet zelfstandig kunnen staan. Dat kan die van mij wel. De mijne heeft ook een grote bak. De vorige moest ik elke 2 dagen leeggooien, deze gaat rustig een week mee. Ik heb een Bosch Athlet. Deze borstel kun je ook makkelijk uit de voet halen, da's makkelijk schoonmaken. Het enige nadeel vind ik dat ie wat meer herrie maakt als de vorige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 21:04 



 
Profiel   

Wij zitten in hetzelfde schuitje daar wij binnenkort een pup in huis krijgen e ik altijd ruzie heb met de dyson die wij hebben (met snoer en karretje dat altijd tegen mn enkels rijdt).
Ik wil ook een steelstofzuiger en vind die van dyson echt way to duur.
Ik ben geinteresseerd in de rowenta.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-18 21:25 



 
Profiel   

Dat is inderdaad ook een mooie! En gunstig geprijsd. Ik heb ook nog de Dirt Devil in m'n hoofd zitten, straks maar eens e.e.a. vergelijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 11:07 



 
Profiel   

Cookies schreef
Nadeel van de Dyson vind ik dat ze niet zelfstandig kunnen staan. Dat kan die van mij wel. De mijne heeft ook een grote bak. De vorige moest ik elke 2 dagen leeggooien, deze gaat rustig een week mee. Ik heb een Bosch Athlet. Deze borstel kun je ook makkelijk uit de voet halen, da's makkelijk schoonmaken. Het enige nadeel vind ik dat ie wat meer herrie maakt als de vorige.


Dat is één van de redenen waarom ik voor de V10 Absolute gekozen heb, omdat deze een grotere opvangbak heeft.
Maar heel eerlijk gezegd leeg ik hem iedere keer na het stofzuigen, júist omdat het zo makkelijk gaat. En, heel eerlijk, ik vind het veel hygiënischer dan of stofzuiger met zak of minder vaak te legen. :o

Wij hebben overigens 4 honden, grote tuin, konijnen (wel buiten) en 5 paarden, dus er komt ook heel veel troep zoals hooi e.d. mee naar binnen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 11:43 



 
Profiel   

Wij hebben de roze V8. Perfecte stofzuiger v10 vond ik te duur.

Omdat die zo makkelijk is pak ik hem voor elk dingetje en voor elke mug die ik zie (en van de zomer wmhadden wij echt veeeel muggen).
Makkelijk en snel te legen, ik gebruik hem denk ik 2-3 keer per dag. Waar eerst dagelijks dr bezem langs de vogelkooi ging (en daarna stofffer en blik) pak ik nu de stofzuiger. Vele malen sneller rn schoner. Ik vind het echt een ideaal ding. Het is voor ons een goede investering geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 21:46 



 
Profiel   

Als mijn besnoerde Dyson komt te overlijden wil ik ook graag een snoerloze. Ik heb nu een sterke Dyson kruimeldief erbij en die pak ik echt zoveel. Voor de haren op de vloer, de kruimels na het eten maar ook voor langs de plinten, stofwebben in de lucht of zelfs met het borsteltje op de plankjes en tafeltjes voor het stof. Ideaal ding.
Met zo’n snoerloze heb je eigenlijk een combi van deze twee dan begrijp ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 21:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 15 [ 371 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen