Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Op zoek naar Berrita(v. United x Weyden)

 
Profiel   

Al een tijdje ben ik in het bezit van mijn Cicero, waar ik inmiddels succesvol in het M1 mee uit kom.. Uiteraard droom ik stiekem van mijn Z1 debuut en ben ik steeds nieuwsgieriger geworden naar zijn volle zuster die volgens Horsetelex ook de Ibop liep in het verleden.

Uit zijn moeder Perrita(v. Weyden) worden zo in de eerste instantie op horsetelex drie nakomelingen vermeld, waaronder dus mijn eigen Cicero(.v United), zijn zuster eveneens uit United en een nakomeling van Scandic onder de naam Zidane V.

Via het googlelen, op naam van de fokker, of namen die eerder genoemd zijn wat betreft het lijntje waar hij uit komt loop ik verder op een doodspoor, maar het blijft mijn nieuwsgierigheid prikkelen.

Wie vind het leuk om mij een stukje op weg te helpen ?

Fototje van mijn topper..

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 18:28 



 
Profiel   

Leuk paard! Ik hoop dat je een aanwijzing vindt :) net even op google gekeken maar helaas niks gevonden voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 18:50 



 
Profiel   

Misschien helpt dit jou https://www.yumpu.com/nl/document/view/13853253/2010-07-20-startlijst-ck-drenthe-kwpn/43 daar staan de contactgegevens van de fokker verwerkt. Startnummer 145.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 18:59 



 
Profiel   

Sorbetje, het adres in Steenbergen staat ook vermeld op mijn papier, altijd handig om een stukje extra bevestiging te hebben dat de desbetreffende merrie ook door hun is voorgesteld.. ik waag er binnenkort even een brief aan per post..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 19:34 



 
Profiel   

Ik kan je niet helpen, maar superleuk om familie te zien van mijn paard! Ik ben inmiddels 1,5 jaar in bezit van Hamilton, welke een nakomeling is van Berrita uit Johnson. Hij heeft wel wat van jouw merrie.
[ img ]

[ img ]

Wat ik wel weet is dat de fokker van Hamilton (degene die dus met Beritta heeft gefokt) falliet is gegaan en dat ze erg veel moeite hebben gedaan om het paspoort nog te krijgen van Hamilton. Ik zou wel even in zn papieren kunnen kijken waar hij gefokt is, maar is wel al 6 jaar geleden inmiddels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 19:39 



 
Profiel   

Milando, wat leuk dat je beschikt over een nakomeling uit de merrie waar ik naar op zoek ben. Jou Hamilton is geen broertje van mijn ruin, maar mijn ruin is als het ware zijn neefje.. mijn ruin is een volle broer van Hamiltons moeder..

Erg leuk topic zo, iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 20:01 



 
Profiel   

Ik las het inderdaad net! Zie mijn edit :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-18 20:03 



 
Profiel   

Wat leuk dat ik een topic tegen kom van deze stam! Ik heb berrita als 3 jarige mogen beleren/berijden. Een erg knappe, lieve en vlugge merrie! Ik ben haar helaas uit het oog verloren, maar we waren echt maatjes! Hamilton herken ik ook! Wat grappig om hem terug te zien, lijkt echt sprekend op zijn moeder!

Met Berrita was het eerste rondje altijd voor de fokkers en showde ze erop los!

Mocht je nog informatie over haar krijgen ben ik ook wel erg benieuwd hoe het haar vergaan is :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-23 20:34 



 
Profiel   

Jeetje Irene wat leuk om te lezen! Blijft leuk om paarden uit dit lijntje tegen te komen inderdaad.
Cicero heb ik helaas moeten laten inslapen na het oplopen van een septische artritis van zijn kroongewricht in het achterbeen. Ik heb hem uiteindelijk Z1 gestart en was Z2 startgerechtigd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-23 21:07 



 
Profiel   

Ach wat sneu, ben zelf ook erg benieuwd wat er met de rest van dit lijntje is gebeurd of wat ze gepresteerd hebben. Bedankt voor het openen van dit topic, ook al is het al een tijdje geleden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-23 07:51 



 
Profiel   

Hamilton van Milando loopt nu volgens mij ZZlicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-23 08:00 



 
Profiel   

littleroosie schreef
Hamilton van Milando loopt nu volgens mij ZZlicht


ZZ zwaar zelfs als ik zo haar profiel mag geloven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-23 16:13 



 
Profiel   

Ik start Hamilton inderdaad inmiddels in het ZZ-Zwaar. Hij is inmiddels alweer 6 jaar bij mij. Nog elke dag een feestje om met hem te rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-23 16:30 



 
Profiel   

best merrielijntje zo met onze Z/subtop prestaties ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-23 16:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen