Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Permanente make up en Microblading

 
Profiel   

Naast het microblading topic nu een topic waar alle permanente make up besproken kan worden!

Dit topic is voor vragen, foto's en ervaringen! Of je al pmu hebt of niet.

Heb je andere type zoals cosmetisch ben je ook van harte welkom! Denk aan micro haar pigmentatie, litteken camouflage of tepel reconstructie etc


Voorbeelden

Powderbrows
[ img ]

Microblading
[ img ]

Lippen
[ img ]

Eyeliner
[ img ]





Op pagina 2 staat deze modopmerking:
Onderwerp: Permanente make up en Microblading
Moderatoropmerking:
omdat we merken dat er verwarring is over wat wel en niet mag, willen we korte opheldering geven.

Het is zeker toegestaan om foto's met watermerk te plaatsen als voorbeeld. Ere wie ere toekomt, en een watermerk voorkomt dat anderen onterecht foto's plaatsen.

Wanneer een professional foto's plaatst, kan dit helaas voor sommigen neigen naar reclame.
Reclame maken, ook sluikreclame, is niet toegestaan.

Meldingen daarover worden nagekeken, en waar mogelijk proberen we Bokkers te helpen om verdere meldingen te voorkomen.

Mochten jullie vragen hebben over wat er wel of niet mag, dan kunnen jullie ons daar altijd naar vragen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 08:16 



 
Profiel   

Leuk topic! Zijn er hier mensen met permanente eyeliner boven hun oog met ook een lastige oogvorm?
Ik wil mogelijk een lijntje maar heb veel vel boven mijn oog en ben benieuwd of dit zo optisch wat mooier kan lijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 09:14 



 
Profiel   

Die powderbrows vind ik teveel van het goede. Micro blading mooi :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 09:35 



 
Profiel   

Ik heb al ongeveer 4 jaar permanente eyeliner boven mijn oog. Nog elke dag blij mee! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:09 



 
Profiel   

Even uit interesse: wat kost dat allemaal wel niet?
Als ik om me heen kijk verbaas ik me er over hoeveel vrouwen dit doen. Met name die wenkbrauwen lijken haast wel de norm tegenwoordig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:22 



 
Profiel   

Ik wil al jaren permanente eyeliner boven, maar ik durf niet :'). Bang dat het me niet staat door mijn oogvorm + bang dat het pijn doet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:28 



 
Profiel   

Wendy schreef
Even uit interesse: wat kost dat allemaal wel niet?
Als ik om me heen kijk verbaas ik me er over hoeveel vrouwen dit doen. Met name die wenkbrauwen lijken haast wel de norm tegenwoordig...

Ik vind het echt heel erg lelijk :o iedereen met dezelfde wenkbrauwen :')

Geldt ook voor lippen etc, iedereen wil hetzelfde en op elkaar lijken...en over 10 jaar is het weer wat anders en zit je eraan vast!
Plus ik vind het persoonlijk veel mooier als iemand een uniek gezicht heeft en met de natuurlijke vormen werkt, doe mij maar een variabel makeupje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:28 



 
Profiel   

Die foto van microblading vindt ik er niet echt natuurlijk uitzien. Ik heb blonde wenkbrauwen dus je ziet ze eigenlijk niet. Ik draag ook geen make up, maar ik ken eigenlijk niemand die ook gewoon zonder make up naar het werk gaat.

Een vriendin van mij heeft permanente eyeliner, de eerste dagen was het opgezwolle maar het is opzich wel handig als je er normaal elke ochtend mee bezig was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:35 



 
Profiel   

Wendy schreef
Even uit interesse: wat kost dat allemaal wel niet?
Als ik om me heen kijk verbaas ik me er over hoeveel vrouwen dit doen. Met name die wenkbrauwen lijken haast wel de norm tegenwoordig...


Klik de site even aan en je weet het :+

Ik ben nog altijd blij met mijn wenkbrauwen en ben altijd blij als het weer tijd is om bij te werken haha!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:38 



 
Profiel   

BertBaley schreef
Wendy schreef
Even uit interesse: wat kost dat allemaal wel niet?
Als ik om me heen kijk verbaas ik me er over hoeveel vrouwen dit doen. Met name die wenkbrauwen lijken haast wel de norm tegenwoordig...


Klik de site even aan en je weet het :+

Ik ben nog altijd blij met mijn wenkbrauwen en ben altijd blij als het weer tijd is om bij te werken haha!!

Daar is het topic toch ook voor? Er zijn meer aanbieders dan alleen TS. En hoe vaak moet je bijwerken?
@listiglistje: mee eens hoor. Die permanent verbaasde blik die er bij lijkt te horen herken je ook heel makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:43 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar microblading laten doen en een eyeliner. Toen erg blij mee, al vind ik toch dat mijn wenkbrauwen al beginnen te vervagen..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:53 



 
Profiel   

Ik, persoonlijk, laat het elk jaar bijwerken.
Andere misschien 1x in 1,5 jaar of 2 jaar of nooit misschien geen idee :') !

Voor veel meiden is het denk ik gemak, scheelt 's morgens een hoop tijd :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 10:57 



 
Profiel   

Captain schreef
Ik heb al ongeveer 4 jaar permanente eyeliner boven mijn oog. Nog elke dag blij mee! :)


zit ie gewoon zo lang? Of heb je hem wel telkens bij laten werken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 11:53 



 
Profiel   

listiglistje schreef
Wendy schreef
Even uit interesse: wat kost dat allemaal wel niet?
Als ik om me heen kijk verbaas ik me er over hoeveel vrouwen dit doen. Met name die wenkbrauwen lijken haast wel de norm tegenwoordig...

Ik vind het echt heel erg lelijk :o iedereen met dezelfde wenkbrauwen :')

Geldt ook voor lippen etc, iedereen wil hetzelfde en op elkaar lijken...en over 10 jaar is het weer wat anders en zit je eraan vast!
Plus ik vind het persoonlijk veel mooier als iemand een uniek gezicht heeft en met de natuurlijke vormen werkt, doe mij maar een variabel makeupje :D



zo lang blijft het niet zitten. Het is geen tattoo he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 11:55 



 
Profiel   

Knert schreef
Captain schreef
Ik heb al ongeveer 4 jaar permanente eyeliner boven mijn oog. Nog elke dag blij mee! :)


zit ie gewoon zo lang? Of heb je hem wel telkens bij laten werken?


Nog niet bij laten werken, ook niet nodig! :) Maar het wisselt wel per persoon hoe lang het mooi blijft/blijft zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 11:59 



 
Profiel   

Ik heb weleens over een eyeliner gedacht, omdat ik het door beperkt zicht zelf gewoon echt slecht kan. Maar als je dan een keer oogschaduw wil, dan zit dat over je liner? >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 12:03 



 
Profiel   

Ik meld me ook weer. Van mijzelf heb ik hele blonde, dunne wenkbrauwen. Ik heb dit altijd dagelijks bijgewerkt met een potloodje. Ik durfde in eerste instantie echt geen PMU aan omdat ik het vaak onnatuurlijk vind ogen.

Vorig jaar kwam ik op een site waar alle na-foto's zo natuurlijk ogen, dat ik het aan heb gedurfd. Eerst heel voorzichtig met een lichte kleur begonnen, helaas pakte dit te weinig waardoor ik al snel voor wat donkerder heb gekozen.

Ook dit werd helaas snel lichter, na 3x bijvullen en een half jaar later weer 3x en zelf goed bijhouden met verven ben ik nu wel tevreden met het resultaat. Ik zal alleen wel redelijk vaak terug moeten, mijn huid is toch wat vettig...

Maar super blij dat ik de stap gezet heb !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 12:15 



 
Profiel   

ik zit ook te denken aan een eyeliner. Heb mijn wenkies bij nathalie laten doen. Ben er erg tevreden over. Dus nu die eyeliner. Vraag mij wel af hoe snel de zwelling afneemt...
En zou wel wat meer foto's willen zien. Echter heb ik geen facebook en merk dat vele bedrijven alleen via facebook foto's plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 12:46 



 
Profiel   

Ik heb eyeliner boven en ben er zó blij mee!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 13:01 



 
Profiel   

Dan klets ik gezellig hier mee Nathalie! Ik heb geen microblading, maar een combi van hairstroke en schaduw, waardoor het hier misschien beter past dan.

Lippen en eyeliner vind ik overigens erg mooi, maar niet voor mezelf. Ik gebruik zelf ook nooit eyeliner, heel soms lippenstift. Mijn moeder bijvoorbeeld gebruikt wel bijna dagelijks eyeliner, en die zou het wel weer graag willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 13:22 



 
Profiel   

nikilover schreef
Dan klets ik gezellig hier mee Nathalie! Ik heb geen microblading, maar een combi van hairstroke en schaduw, waardoor het hier misschien beter past dan.


Is microblading niet hetzelfde als hairstroke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 13:27 



 
Profiel   

Ik hou zelf persoonlijk niet zo te overdreven make-up, al ben ik wel gek op lippenstift in rood/roze/nude tinten. Eigenlijk vind ik het juist heel erg leuk om mezelf op te maken en bezig te zijn met de make-up, zeker als ik een keer een feestje heb. Dan lijkt het me best jammer als alles er al op zit en je er als het ware niets meer aan hoeft te doen (permanente eyeliner enzo).

Lijkt me trouwens ook erg pijnlijk! Maar de foto's hierboven vind ik trouwens wel erg mooi, niet te hysterisch. Ik snap eigenlijk ook wel dat mensen geen zin hebben om zich continu dagelijks bezig te houden met dat ene lijntje eyeliner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 13:47 



 
Profiel   

Heeft er hier toevallig al iemand ervaring met het tatoeëren van de lippen? Ik zou graag willen weten of het pijn doet en hoelang het resultaat werkelijk blijft zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 13:49 



 
Profiel   

Ik heb vaak traanogen door hooikoorts en lenzen. Zelf een eyeliner trekken is leuk, maar na een uur ben ik een panda hahah

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 14:55 



 
Profiel   

Ik doe ook weer mee. Ik vind de powderbrows prachtig! Daar gaan we voor begin volgend jaar! De lippen vind ik niet zo, voor mij ook niet nodig persoonlijk. Eyeliner zou ik wel willen maar durf ik niet omdat ik met de wenkbrauwen al de tranen over mijn wangen heb lopen van de pijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 15:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen